19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 September 2010

ghaye oh ghaye;)

alhamdulillah.. setelah 30 hari umat islam seluruh dunia ni berpuasa.. tibalah saat2 yg ditunggu.. SELAMAT HARI RAYA kengkawan.. masa ni la semua kenalan2 berkunjung kerumah sanak saudara.. kengkawan.. org kate ape.. bulan utk bermaaf-maafan.. uishhh.. klu x minta maaf time nih, mmg amat2 lah rugi.. so, dikesempatan ini fara nk ucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kenalan-kenalan fara x kira la ape bangsa dan agama sekalipun fara nk MINTAK AMPUN DAN MAAF sekiranya selama mengenali diri ini fara sering melakukan kekhilafan.. yang baik itu datangnya dari Allah SWT dan semestinya yang buruk itu datang dari fara sndri.. ok.. maaf pun dh mintak kan.. ape? NK DUIT RAYA? Hellloooo.. cuba check kat anggota bdn tu.. agk2nye bulu tu dh lebat blom.. klu blom meh sini dtg jumpa fara.. biar fara tlg check kan dari atas ke bwh.. he3.. klu comfirm!!! fara bg singgit.. he3..

thn ni fara appy sgt2! sbbnye thn ni turn fara utk beraya disamping keluarga fara.. n thn ni fara dpt beraya di kampung ayah fara di Kerling, Selangor.. dan jgk pd hari raya kedua fara dpt balik ke kampung ibu fara di Muar Johor..  mmg rutin tahunan klu balik raya sebelah fara mst kena blk kedua2 kampung ibu dan ayah.. so, thn ni kami xdpt blk terengganu.. krn start smlm lg hubby fara dh kena kerja @ standby.. almaklum la.. org TNB.. keje kena ikut giliran.. n kebetulan plak hubby fara kena kerja raya ke4.. so, terpaksala batalkan niat nk beraya di terengganu thn ni.. insyAAllah.. klu umur panjang, thn dpn giliran terengganu pulak.. insyAAllah..

thn ni hubby and fara tema colour kami warna pink.. he3.. setelah sekian lamanye fara nk tgk hubby fara pakai baju melayu warna pink.. n akhirnya thn ni tercapai jugak hajatnye.. n yg plg penting.. fara xpksa okeh.. dia sndri g beli kain utk dibuat baju melayu warna pink.. kebetulan bln 6 ritu dia g bandung.. jd di sbbkn dia sndri mmg xbeli lg kain utk dibuat baju melayu.. so, dia sndri g beli kain nye utk dibuat baju melayu.. n of coz jugak dia sndri pilih kain utk fara wat baju kurung utk beraya thn nih.. n akhirnya.. jdlah sepasang baju melayu dan baju kurung pahang utk kami berdua utk raya pertama hari tu.. he3..

taraaa.. kain dari bandung.. santek x? santek x?he3..
wif our nieces
comelnye la hai.. anak sapa la nih kan:)
hani & anis wif tok ibu, tok ayah, ibu dan ayah
haahh.. tiba2 plak kan anis dan hani ni sedondon colour baju dorang ngn kami kn... kih3.. nk wat camne.. thn ni kakak fara nk bg kami merasa ade anak.. he3.. wlupun hajat x tercapai lg thn ni, tp dpt la jugak berpeluang merasa mcm dorang ni anak kami kn.. yeahhh.. thank u la ibu hani dan anis.. mama amat2lah appreciated.. he3.. hari pertama beraya tu kami sekeluarga trus g beraya di kampung sebelah ayah fara di Kerling, Selangor.. rupanya2 cucu cicit Omar dan Saodah ni dh besar rupanye.. bygkn la sekali pegi umah saudara mara smpai 14 buah keta.. ramai ker x tu? smpai kena perli ngn tuan rumah la.. siap suh kami bw satu bas.. huk3.. nk wat camne.. dh namanye keluarga ayah fara ade 8 org adik badik.. campur anak2.. campur cucu.. campur cicit mana xbesar keluarganya.. huk3..
haaah.. ramai x ramai x? sekali masuk umah penuh jerk ruang tamu rumah org.. nsb la stp rumah yg kami pegi tu boleh dikatakan agk besar jgk ruang tamu rumah dorang.. klu x? lu pk la sndri.. berdiri di luar rumah la jwbnye.. esp kat pada kaum adam yg muda belia nih.. he3.. dh kate raya kn.. tunjuk2 muka, makan kuih raya seketul dua.. pastu angkat kaki.. yg bestnya stp kali nk balik, pakcik fara mst akan selawat.. tanda utk berangkat pulang.. he3.. mmg rutin tahunan.. best!!! time ni la dpt jmpa sepupu sepapat yg jarang2 sgt dpt jumpa.. almaklum la.. msg2 dh besar.. dh ade haluan hidup sndiri.. yg mn makin sihat mmg sihat walafiat.. yg mn x berubah2 tu kurus mcm hubby fara, mcm tu la jugak dorang.. he3..

hari raya kedua plak pg2 lg kami dh bersiap sedia.. nk balik Muar, Johor.. yeahh.. spt bese, sblm smpai ke kampung, mst wajib singgah di rumah awek adik fara si Annas di Pedas, N9.. rsnye dh 2,3 x jugak la setiap kali raya mst dtg umah awek adik fara nih.. rumah cik Nur Ain Zulaikha.. time ksh la Cik Ain ea.. setiap thn sambut kami dgn makanan yg sedap2.. cuma thn ni dia xbuat muffin kesukaan fara.. xpo cik ain.. xpo.. den tunggu jerk ekau punyo muffin.. xdapek kek kampung, den tunggu jerk muffin ekau kat putrajaya nih yo.. hik3.. mcm bese sblm berangkat blk wajib amik gambar dulu..
ayah dan adik cik ain..
semestinya sure heboh dari family fara.. he3..
budak tecik ni bergaya di tepi jendela.. ala2 model gtu..he3.

e2lah dia beraya utk thn 2010 nih.. fara bersyukur kehadratNYA kerana dgn izinNYA fara masih lg dpt beraya bersama keluarga fara.. thanks GOD!.. apepun, raya thn ni meninggalkan seribu kenangan manis utk kami sekeluarga.. sekali lg fara nk ucapkan Selamat Hari Raya kepada seluruh umat islam.. salam cahaya.. salam ceria.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! klu nk tgk album raya fara boleh layari laman facebook fara okeh.. apepun, selamat bergembira kengkawan.. muaxxhhh..=)


1 comment:

NUR AIN ZULAIKHA said...

same2..nnt la in buat..raye xsempat la..g pon ain ngah peot time tu so no in mud..ase nk tido je time tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...