19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 December 2010

~gurlp.. salah org la pulak..adehhh.. sodeh!~

pnh x uols dgr, kdg2 kte xpnh terfikir pun utk mengingati seseorg itu.. kdg2 xsengaja pown.. tiba2 benda tu dtg sendri tanpa kte fikir kn.. agk2 uols knp perkara ini terjadi? adakah disbbkn kte rindukan seseorg itu? or org tu yg rindukan kte? aisehhh.. fara mmg xde jawapan pd persoalan ini.. so, fara anggap ini adalah ketentuan dari ilahi.. so, entry kali ni.. fara nk cite psl seseorang yg dh lame sgt fara xjupe.. adalah kowt nk dkt setengah thn.. (cehhh.. ingt dh berkurun2 kn).. tp seyes.. bg fara dh agk lama jgk la fara x berhubung dgn dia.. xtaw samada dia msh hidup ataupun telah tiada.. apapun, fara doakan dari jauh semoga dia bahagia disamping org2 yg menyayangi dirinya..

berbalik pd story telling kali ni.. fara xsure knp n bagaimana ianya berlaku.. last nite fara n hubby g dating kat alamanda.. tiba2 hati ini terasa bebenar nk mkn kfc.. alaa.. menu baru zinger burger tu.. yg klu dlm iklan sp2 yg mkn burger tu, siap keta tu terenjut2 la kan mcm ade spring.. di sbbkn fara ni cpt sgt terpengaruh dgn segala iklan2 di tibi tu, so, trus tekadkn hati pegi ke Alamanda.. n mmg smpai jerk kat sn.. mak aihhh.. pnyla panjang org beratur kn.. tp krn berkat kesabaran yg tggi, fara harungi jgk liku2 kepayahan ni taw (mcm la susah benar nk dpt mkn kn.. sengal btol ome ni)..



tiba2 tgh dok beratur, smbil memilih2 n tgk2 klu ade yg berkenan di hati ni, tiba2 terpandang pada seorang mamat nih.. dari segi kerendahan, gayanya, caranya.. mmg segedebak sejibik mcm mamat yg fara kenal suatu ketika dulu.. so, di sbbkn teruja dh lame xjmpa.. ingt nk tegur la kan.. skali.. adehhhh.. bl tgk kawan nye kat sblh tu.. mmg fara comfirm!!!! huk3..



hahahaha.. sekali negro la.. adehhh.. sodehhh.. nsb fara xpegi tegur.. klu x.. y miss? may i know u? adehhh..mst kemaluan fara terserlah lah time tu kn.. so, moral of d story.. plsz... dont judge a book by it's cover.. ehhh.. ade kena mengena ka? aahhh.. lantakkn aje.. yg penting fara berjaya tidak memalukan diri sendiri.. salam ceria.. salam cahaya.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!!! kdg2 kte xsdr.. sebenarnya kte rindukan seseorang.. tp xbermakna rindu itu cinta atau sayang kn.. so, tepuk dada.. tny selera.. yg pasti.. sy mmg rindukan dia.. krn dia pnh menjadi kwn baik sy.. terima kasih for being my bestfriend.. to hubby... dont jeles2 yerk.. i tetap lap u..he3.. muaxhhh.. daaa...

4 comments:

HarLisz said...

erk..siapakah? adakah akmal? hahah

oMe aNaT aMiNdUddiN said...

ohh tidekkk.. tidekk.. jauh sgt tuh.. ngeh3.. kurus kering ngn badan ade ketul2 skt.. beza kn.. hak3..

agas_bubu said...

it is my aril yg u mksudkan?nnti kita set time n i will bring him to meet u ya~ i know ur feeling babe..rindukan kwn lama u..no prob..mcm ur haubby..i pun tk mo jeles2 ngan my edunk aril..:)

oMe aNaT aMiNdUddiN said...

ek ehhh... bkn..bkn.. org laen.. awk slh org ni.. sy mksdkn org laen.. hehehe;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...