19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 May 2010

Cerita-Cerita Di Awal Tahun 2010

Assalamualaikum WBT and haliiuuuu..ome anat in the houzee..he3.waaaahhh weeee junior juice..lame gler dh fara xupdate crite terbaru..almaklum laa..xde masa..(tp sebenarnya malas nak update)..hak3..errrmm..tahun 2009 telah meninggalkan seribu cerita..macam-macam yang telah berlaku dalam hidup fara tahun 2009..jd tahun 2010 ni la fara nk buka lembaran baru..tapi..xsmpai setengah tahun..hati fara kembali meronta-ronta..pelbagai masalah yang terpaksa fara tempuhi..huk3..tp dalam suka duka fara tue, fara bahagia bersama sape lagi kalau bukan suamiku tercinta EN TARMIZI ABDULLAH..terima kasih YA Tuhan kerana KAU menganugerahkan aku seorang suami yang baik,sabar melayan karenah isteri tercintanya ni dan yang paling syoookk sekali..dapat makan angin ke negeri CHINA..walawee..pergi sana by group..seramai 11 orang..thank you to my hubby..thank you sgt!!!tp yg menyedihkan sebulan setengah sebelum berangkat ke China, fara disahkan ade fibroid..so, major operation terpaksa dilakukan..sebulan setengah la MC..he3..bahagia + gembira + sedih pun ade..mcm2 perasaan x dapat digambarkan..ermm..fara rs xpelu citer byk2 lah kan..u all layan la pic-pic yang berlaku dari awal tahun 2010 sehinggalah ke hari ni..apepun, salam ceria..salam cahaya..kegembiraan madu lebah..peace!!!!

Bulan MaC 2010

di Beijing China sewaktu memperagakan baju klasik China
membelakangkan Tembok Besar Negara China..ajaib sungguh!
bersama snowman..=)patung-patung tembagatime ni baru sampai..sejukkk..xsangka tahap sejuknye agak melampau..pakai sweater jerk..amik!!!
Bulan ApRiL 2010
Festival Nasyid Peringkat JPM
Group dari LPKPPengurus dan KamiSebelum Naik PentasBini sape la yang comel sgt nih..hik3..Di Sarawak
Jalan je keje kami..he3..
sarangae
thanks to Nadin Homestay..we're appreciated;)
nak balik dh..thank you Sarawak!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...