19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 March 2011

~gumuknye kauuu!~

 BLOG INI DI KOPIPES DARI "BLOG CARCA MERBA"




Inilah Lu Hao. Budak lelaki yang baru berusia 3 tahun tapi berat badannya sudah mencecah 59.87 kilogram. 5 kali lebih berat daripada kanak-kanak sebaya dengannya.

Difahamkan, Lu Hao ketika dilahirkan adalah bayi yang normal dengan berat 2.6kg. Tetapi apabila mula membesar, selera makannya menjadi-jadi. Setakat 3 mangkuk nasi tu, selamber jer Lu Hao boleh habiskan. Selera makannya lebih tinggi dari ibubapanya.

Walaupun ibubapanya memperuntukkan masa untuk Lu Hao bersenam, tetapi tindakan itu hanya menambahkan lagi kelaparan Lu Hao.

Jawapan dari 3 orang doktor yang merawatnya pun bercanggah. Ada yang kata disebabkan tumor, ada yang kata takde tumor pun, budak normal.

subhanallah.. ome terkedu melihat tahap kebesaran budak ini.. weeeeeeeeee:D.. berat 59kg tu ialah berat ome thn lps ok.. ms umur ome 24 thn.. aishhh.. mcm mn la budak ni nk membesar dgn sihat yerk.. cuba bg ubat kurus skt kat dia blh x?huhuhu.. SALAM SAYANG TERAMAT SAYANG.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! tp budak ini sgt comelll!

2 comments:

Cute Mommy said...

mata dia mmg xleh bukak erk?

oMe aNaT aMiNuddiN said...

xtaw la ila.. kesian kn tgk budak nih.. aishhh.. knp la mak dia layan sgt mkn dia tuh..patutnye mak dia perlu kawal.. berat tuuuu.. gler lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...