19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 March 2011

~twiglight or toilet?hahaha~


Di suatu petang yang nyaman.. sepasang suami isteri berjalan-jalan aka window shoping di salah sebuah shoping Mall di pinggir ibu negara.. sedang berjalan-jalan di dalam sebuah kedai menjual vcd yang menjual pelbagai story mory n lagu-lagu dari artis2 tempatan dan antarabangsa. Hajat si isteri ingin mencari citer korea/jepun yang baru.. tiba2.. suatu kejadian yang agk funny telah berlaku.. sambil si isteri membelek2 vcd yang berhampiran dgn kaunter bayaran, si isteri mendengar sayup2 aje perbualan di antara promoter kedai tersebut dgn 3 org warga asing dari afrika kowt (sbb nye orgnye negro:) yang baru sahaja selesai membeli cd mereka..

Negro 1 : where's the twigloet.. ?

Promoter 1 : twilight? wait a minute..

warga asing sambil menunggu..
Promoter 1 : Kak, cr vcd twilight eclipse kat org nih..

Promoter 2 : citer ape? twilight? eclipse?
Promoter 1 : ha'ah.. bg kat org ni..

si negro warga asing pun menunggu dgn penuh kesabaran.. n tiba2 promoter yg ke2 membawa vcd twilight kepadanya n si negro terbabit terus tercengang dannn....

Negro 2 : hello.. he said (sambil menunjuk ke arah kwnye) he want to piss..

Promoter 1  & 2 tercengang..
Negro 2 : he want to piss.. (sambil menunjukkan cara-cara untuk membuang air kecil kepada promoter2) dan menunjukkannye berulang kali.. berulang kali.. berulang kali..

tiba2 si isteri terasa terpanggil utk membantu.. (dlm hati dh nk terguling2 kat situ gaks sebenarny)

Isteri :  sorry.. what do u want sir?

Negro 2 : where's the toilet? he want to piss.. (sambil menunjukkan cara -cara untuk membuang air kecil tu kepada si isteri tu pulak lagiikkkkkkk)

Isteri : oic.. u jz go straight.. n then u turn left (pdhal toilet tu sebelah kanan.. si isteri bg arahan ke kiri.. sbbnye si isteri pown dh jd bengom tahap tenuk kerana xthn tgk kejadian tersebut)

warga-warga asing tersebut berjalan sambil memandang ke kiri.. tp msh tidak berjumpa dgn toilet.. sudahhh.. dlm hati si isteri.. pandai-pandai la ko cr.. hahahah.. sbb nye si isteri tgk bukan main laju jerk warga asing tu berjalan.. agknye dh xthn sgt kan.. xsempat si isteri nk panggil semula dan membetulkan kedudukan jalan toilet tersebut.. weeeeeeeeeeeeee:)

Isteri : ape yg dia ckp kat awk td.. ?
Promoter 1 : (tercengang lagi di sbbkn kejadian td) n menjawab.. x.. sy ingt dia nk citer twilight.. sbb cara dia sebut tu mcm twigloet (sambil lidah tergulung2 n nk menahan ketawa dan bengang jugak laaa..) 

Isteri : ye kerk.. hahahaha.. (sambil ketawa n mencari si suami yg ntah kemana la perginye)..
lalu si isteri pown trus menceritakan kepada si suami.. n berlalu utk pulang ke rumah.. ngeh3..

moral of the story.. klu agk2 rs x psti dgn pertanyaan org.. lebih baik kte bertanya.. bertanya n trus bertanya yerk.. hahahaha.. ape sengal la org negro tuh.. yg xthn blh siap tunjuk lagi cara-cara nk buang air.. hahahaha.. nasib dia xbuka jerk seluar kat dpn kami.. klu x? masakkkkk!!! aishhh..  salam syg teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!klu x dpt tgk 'tayangan' freeeeeeeeee kannnnn. hahahaha.. cau cin cawwwww.. weeeeeeeeeeee:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...