19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 May 2011

~my beloved alang dh selamat bertunang~

alhamdulillah.. selesai jua majlis pertunangan adikku Noorazarifah aka Alang yg mn telah bertunang dengan jejaka pilihan hatinya Iskandar pada 22 Mei 2011.. walaupun keadaan agak kacau bilau dgn ketidakhadiran Ome pd mlm sblm dia bertunang tu, krn brg2 hantaran yg baru siap 40% (statistik dari angah..hahaha) tetapi alhamdulillah.. kerana kecekapan angah yg teror bab menghias hantaran ni dan kehebatan angah untuk bertahan sampai pukul 5 pg.. akhirnya membuahkan hasil.. taraaaaa.. hihihihi.. ini ialah hasil dari angah ye uols.. adik Ome yg single mingle nih.. dia dok buat kn hantaran utk org.. tp dia sendri blom naik pelamin ag.. camne? jd klu uols rs ade niat nk cr jodoh.. skali lagi Ome promote.. adik kesayanganku.. Siti Nur Fadhliah aka Angah.. (mmg kena hampuk ngn angah ni nnt..huk3x)..
  
nk tempah hantaran blh cr adik saye nih ea.. :)



siapa jejaka yang bertuah ni? dialah seorang lelaki yang berasal dari Perak ye uols.. oklah tue.. blh geng ngn achu.. sbb sorang lagi adikku Siti Masturah Zakaria aka Achu berkahwin dengan orang Batu Gajah Perak.. so, alang n achu.. insyAAllah.. dh blh jd geng.. so, angah.. tolong cr org terengganu ok.. baru blh geng dgn along.. klu nk cr orang Perak pun no hal lah.. tp nnt along xde geng ar.. x aci la klu cenggitu kan.. angah geng la ngn along... cari orang Terengganu Ok!!! blh mcm tu? hihihi).. *orang2 Terengganu.. meh la masuk minang adik saya nih.. hehehehe..

 alg wif en tunang

Seperti biasa.. kami hanya akan cukup korum bila ade majlis-majlis sebegini aje ye uols.. sbbnye.. adik Ome yg si Achu ni, lately ni sgt susah untuk kuar ber empat2 an ngn kami.. almaklumlah.. org tgh preggy.. so, xblh nk byk2 berjalan.. takut nnt terberanak di tgh jalan.. sp susah.. akakkk jugak yg susah dik non..tp xkesah la.. yg penting kami dpt bersama-sama di majlis bersejarah ni kan.. kan.. 

ANGELZ.. from left to right ALONG, ALANG, ACHU & ANGAH

so,lps jerk hbs majlis.. turn alg nk bergambar di luar dgn tunangnye.. di sbbkn sy syg kat adik sy ni, walaupun hakikatnye penat berpindah masih terasa.. ku gagahkan diri ini jgk utk turut serta aka teman dia bergambar.. mmg la org kate.. menunggu tu sebenarnya sgt2 bosan... di tambah plak diri ini yang semamangnye mengantok tahap dewa, oleh itu kami mengambil keputusan untuk turut serta bergambar.. tapi bukan dgn mereka.. kami guna cara kami sendiri.. n hasilnyeee... taraaaaaaa..*ada bakat jd photographer x?ngeh3x..
ayu sungguh bini org ni kan..hik3x..

 aksi spontan kami:)





hampir sejam menunggu.. n aksi mereka belum pun menunjukkan nk tamat, Ome terpaksalah meminta diri untuk berundur.. ini kerana.. Ome sgt penat dan mengantok.. nak drive blk Putrajaya sekurangnye ambil masa sejam jgk dari Kundang tu kan.. angah pesan kat Ome.. dia suh mkn gula2 utk hilangkan rs mengantok.. alhamdulillah.. Ome berjaya jgk tiba dengan selamat di rumah jam 6.45 ptg.. *TQ angah atas nasihat yang diberikan.. hehehe :D

 along wif angah.. meh pakat minang adik saye ni.. single.. available.. :D

cooopp! sbnrnye alg marah kat Ome.. sbb Ome xmuncul pd mlm sebelum dia bertunang.. ekceli Ome janji nk tido umah nenek dia di mlm majlis sebelum tunangnye tu kn.. skali Ome terpaksa batalkan niat yang dh plan dari awal tu sbbnye kepenatan yang melampau pindah rumah teres tu.. n yg plg dia sedih sbbnye Ome xdtg coz dia wat suprise party pd malam tuh..rupanye dia dh tempah kek utk kami iaitu Ome (5/5), Angah (17/5) dan Zool (Achu bapa saudara nye) yang mana besday kami jatuh pada bulan yang sama.. so, sgt2 mengecewakan dia.. *e2lah.. wat suprise2 ag.. tgk.. sp nk suprise kan sp nih.. sp yg terkono??? wakenabeb.. huk3x..  (jgn marah na.. along mmg penat cyg..huhuhu.. )..

 wif alg.. sory sory (yanyian versi korea along tujukan untukmu laling..he3x)

sekian saje utk entry kali nih.. semoga hubungan kalian dirahmati Allah SWT.. jaga diri..hiasi peribadi.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! * nnt awk kawen insyAAllah.. along tido umah awk k.. tp along xmo janji.. cuma along blh kate.. klu tiada aral melintang, along tido umah awak ok.. jgn marah2 ye cyg.. muaaaaaaahhh.. cyg awk!!! hihihih.. daaaaaaaaa.. cau cin cawwwwww.. weeeeeeeee:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...