19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 June 2011

~terkaman rimau Ome~

Assalamualaikum.. holla.. salam Jumaat uols.. kejap aje kan.. pejam celik pejam celik.. dh pertengahan bulan Jun.. Masa sgt2 jeles dgn kite kn.. ish ish ish.. ape motip? xde motip ape2.. hari -hari Ome berkira-kira.. sampai bila Ome akn meniti hari-hariku di dunia ni? sampai bila kebahagiaan yg Ome temui akn terhenti? bila Tuhan akan menarik hayat ini? sumenye sentiasa berada dalam kepala otak Ome nih.. tp Ome selalu mohon kepada DIA Yang Maha Esa.. sekiranya Ome diberikan peluang untuk terus bernafas di muka pinjaman ini, Ome nk Dia berikan peluang utk Ome merasai kehidupan keluarga yang bahagia disamping suami, anak-anak dan orang-orang yg sgt Ome kasihi.. klu diberi peluang.. kalau tidak.. Ome tetap bersyukur dengan kurniaan yang telah DIA berikan sepanjang Ome hidup selama 25 tahun ni.. Thank you sgt2 ya Allah..thanks a lot.. Alhamdulillah..

ekceli entry hari ni xde kena mengena pun ngn mukadimah nih.. hahaha.. xsalah kn klu kte bermuhasabah diri.. almaklumlah.. hari ni kan hari Jumaat.. hari Penghulu segala hari.. hari yang sgt mulia di sisi Allah.. jd, mari kte sama2 bermuhasabah diri ye uols.. :D  so, entry Ome kali ni berkenaan dgn terkaman rimau dari Ome.. begini story nye uols.. semalam Ome, Liciey dan Yatybeckham hangat gler dok bertweet.. masuk tweet si Liciey ni dlm hp Ome.. bila baca blk, Ome terkedu seketika.. mmg ritu dorg ade ajak Ome tgk citer Rasuk.. ingt dorg main2.. skali btol la.. aishhh.. dorg ni mmg sgt x kenal Ome lagi nih.. mmg dorang ni nk rs terkaman rimau Ome kan.. tny la kat sp2 yg pnh tgk movie citer antu dgn Ome.. klu x de gurisan shorthand kat ats tgn tu, mknanye mrk sgt bernasib baik.. klu ade gurisan trengkas atas tgn or muka mknanye mrk sgt x bernasib baik.. jd dok bertweet dgn dua org budak yg selalu nye #boleh tuju lagu? kat Ome kan.. ajak Ome tgk citer Rasuk.. lakonan Iqram Dinzly dan Fauziah Gous.. agk2 uols, patut kerk Ome g tgk citer tu? patut kerk?patut kerk? aiyarkk.. *sambil mata pandang ke atas.. tangan di kepala.. (bygkn taw:p)


persoalannye skg ni.. ape yg akn berlaku pd budak dua org tu agk2nye? mst bila Ome update entry ni dorang dh xberani ajak Ome kan kan.. tp klu dorg dh bertukar jd #apepunxblh dan #maillambung tu.. Ome rs.. dorg xheran kowt.. ye dak? dorg kn berani mati.. siap nk letak Ome jauh2 ni dari dorang ni.. sgt hampeh kan.. ajak tgk skali.. tp nk letak Ome belah hujung.. dkt dgn dinding..supaya Ome terkam dinding yg ade.. hahahaha.. xpe2x.. kte tggu aje tweet dari mereka.. klu xjd tgk, alhamdulillah.. tp klu jd tgk.. bersiap sedia la ye korang berdua.. terkaman rimau Ome ni memberikan impak yg besar dlm hidup korang nnt.. hahahaha.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!* weii saudari ber2.. x takut kerk ugutan #makcikkaripap ni? ngeh3x.. daaaaaaaaa.. cau cin cawwwwwww... weEEeeee:D

4 comments:

HarLisz said...

#boleh tuju lagu tak?

buatlah entry mcm mana pun tak herannye #apapuntakboleh & #maillambung tau..proceed tetap jugak..

oMe aNaT aMiNuddiN said...

yeahh.. #makcikkaripap pesan dh lame xbuat gurisan shorthand & trengkas.. blh la mentelaah smule kn waktu Rasuk nnt.. kn.. hik3x..

Anonymous said...

#maillambung xheran la beb..
#apepunxblh lagik la x heran..
RASUK ttp RASUK okeh..
Xda sbb nk cancel!! Hahhahaa..
Jom kita merasuk beramai2 yerk..
:)

oMe aNaT aMiNuddiN said...

#makcikkaripap tgglkn pesanan.. dia kate dia terima QadaQ Qadar.. laayaaann.. ngeh3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...