19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 July 2011

~2 in 1 = Macam2 Story Mory Ome~

Salam Jumaat uols.. pejam celik pejam celik rupa2nya seluruh umat islam di dunia bakal menyambut Ramadhan Al Mubarak.. wah3x.. alhamdulillah.. kejap jerk kn..rsnye mcm baru semalam jerk kte berpuasa..kte beraya.. tup tup dh msk bln Ramadhan blk.. ya Allah.. knp rs mcm sekejap jerk ea masa ni berlalu?ms kecik2 dulu..rs lambat sgt nk besar.. tp bile dh besar, terasa cpt sgt masa ni berlalu.. n now im 25 years old uols.. dh setengah abad di berikan nafas utk terus menjadi khalifah di bumi Allah nih.. sgt bersyukur ok.. Alhamdulillah.. so, bila tiba musim Ramadhan.. bkn sahaja bln Ramadhan ni Ome nk mencari pahala berlipat kali ganda, tp Ome jgk nk cuba kurangkan berat badan yg semakin berlemak nih.. aishhh.. xtaw la nk kate ape.. so, bln pose ni harap la kan misi dan visi Ome berjaya.. huhuhu **aja-aja hwaiting!!!**

Smlm Ome MC.. Ome g cabot gigi geraham yg dh berlubang akibat gigi geraham Ome ni kembar.. satu dpn..satu lagi belah belakang..klu kembar siam xpelah.. so, xde lubang yang memisahkan gigi ni..tp d sbbkn gigi ni hanya kembar seiras, jd ade lah renggang aka lubang di tgh2 gigi2 kembar nih.. jd d sbbkn terjadinye hakisan disbbkn makan/minum, lame2 renggangan tu menjadi lubang yg sgt besar dan dalam.. ini mengkakibatkan gigi yg sebelah dpn Ome ni perlu dicabot.. mula2 syg jgk nk cabot kn.. tp bile di pkir2kn blk, doktor kate klu x cabot, blh menyebabkan rosak pd gusi.. So, dari bertmbh teruk, baiklah Ome ambil keputusan untuk cabot aje gigi tu kn.. fuiyooo..lame gler dh x cabot gigi ni kn.. Ome jns klu sakit cabot gigi ni blh thn..mmg dari kecik lagi xtaw la mcm mn dpt keberanian serupa harimau ni kn.. mmg xpnh nangis klu cabot gigi.. klu adik bradik Ome yg laen.. esp kakak Ome tuh.. klu sakit ape pun sikit2 nk nangis.. ngade2 ok..  (matik aku klu dia baca blog nih..kwang3x)..adik bongsu Ome plak jns xblh mkn ubat yg pil.. sgt kelakar ok.. pnh Ome tgk dia nk mkn ubat tu, mcm budak kecik..dia g rendam pil tu dlm air, n then baru mkn.. e2 pun sgt azabb tgk dia mkn ubat2 tuh.. hahaha.. sgt kelakar kn dorg nih.. seyes uols.. dh lame x cabot ni rs sakit tu tetap ade.. lg2 nk cabot plak gigi geraham.. baekk pny rakus doktor tu dok hogah2 kepala Ome.. susahhh tu nk cabot gigi geraham ni.. 2,3x kali dia tukar peralatan dia nk cabot gigi Ome nih.. agknye susah sgt..dia amik yg plg besar pny tmpt cabot gigi tuh..skali bl cabot aje Ome jengah2 tmpt peralatan tu..tgk gigi Ome yg dh selamat di cabot.. mak ngaihhh..agk panjang jgk uols..patut la susah sgt nk tarik.. huhuhu.. yg pntg!!! Ome x nangis tau uols.. **KAN BEST KLU HATI NI KERING MCM DULU**

so, lps cabot gigi tu, Ome ke Hospital Putrajaya plak.. nk tgk anak buah yg ke berapa ntah la (anak2 kwn Ome) dh pun selamat di lahirkan di dunia yang fana nih.. welcome to the world Dhia Medina.. sgt cute kn nama nye.. Tahniah pasangan Bet & Din.. Semoga kehadiran anak ini menambahkan lagi kasih sayang berdua.. Uols ni.. jgn la tny bile turn Ome.. Ome mmg xtaw.. klu Ome ni ade kuasa kn uols.. klu dgn petik jari ni boleh dpt anak.. alangkah bahagianye la dunia ni kn.. tp e2 semua mustahil la uols.. spt yg Ome bgtau sblm ni.. rezki e2 di tangan DIA.. klu rs2 DIA nk bg.. Alhamdulillah.. tp klu mmg takdir Ome, Ome terima QadaQ Qadar dari DIA... Sape yg xnk anak bile dh berkahwin..sp yg xnk bahagia seperti orang laen.. kan..kan.. bersyukur ajelah dgn nikmat yang tlh di takdirkn..  **KUNFAYAKUN**


salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace yooo! *sempena bln Ramadhan yang bakal menjelma ni Ome mohon sejuta kemaafan dari hujung rambut hingga hujung tumit kaki ni sekiranya Ome melakukan kekhilafan terhadap uols k.. Ome manusia biasa yang tidak lekang dari membuat kesilapan.. Maaf Maaf Maaf * daaaaaaaaaaa.. cau cin cawwwwwwwww.. weeeeeeeee:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...