19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 August 2011

~AKU SAYANG LELAKI INI~

Aku syg lelaki ini.. e2 ungkapan utk entry Ome kali ni.. lately ni dia asyik tnya Ome jerk.. syg abg x? syg abg x? lps tu dia usya muka Ome yg cumil ni.. mcm la selama ni dia xpnh tgk muka Ome ni kan.. lps tu siap usap2 lagi dahi Ome (rs diri ini begitu berharga).. hihihi.. tipu klu Ome kate x suka kn..  Ome sggttt suka uols.. sukeee! (gedix ok).. almaklumlah.. susah ok nk tgk dia mcm tu.. sp LELAKI INI? cuba teka..cuba teka? hahhhh! pandai pun.. tentulah Hubs bucuk Ome yg terchenta tu kn.. lately sgt romantis.. i loiikee.. (B, sjk bl jd sgt romantis nih?hehehe)

ape motip Ome tulis entry psl lelaki ini? nk menunjuk kat uols kebahagiaan kami ni kerk? nk cari publisiti murahan ka? aaiiishhh.. tidak sama sekali.. tidak uols.. bukan..bukan.. bukan uols.. bkn nk menunjuk.. apetah lagi nk membanggakan diri.. tapi Ome nk luah kat sini kerana seminggu lagi, insyaAllah, cukup seminggu Ome dan Hubs Ome akn sambut ulangtahun perkahwinan kami yang ke5.. fuiyooo.. jgn ckp la uols.. ade x ujian/dugaan selama 5 thn ni? huhu.. klu uols nk tau, pelbagai ujian/dugaan yang kami lalui sepanjang 5 thn ni uols.. serius!!! sgt tradis..tragik..n segalanya.. sume berlaku dlm hidup kami berdua.. alhamdulillah.. Ome bersyukur dan redha atas ketentuan DIA Yang Maha Esa.. n Ome sgt2 bersyukur kepada Allah SWT kerana menemukn Ome dgn En. Hubs Ome bersatu sebagai suami dan isteri.. dan kini.. Ome sgt menghargai En. Hubs Ome nih.. n hari ni Ome buat pengakuan ye En. Hubs.. klu x blh dikatakan hari2 dia akn tnya OMe.. syg abg x? syg abg x? abg handsome x? (soalan ni plg xblh blah kn).. so, ini jawapannye ye LELAKI INI..  Yeeee.. ORG SAYANG ABG.. SYG SGT2.. ABG HANDSOME.. KACAK.. tapi xblh lawan Lee Jun Ki la.. hihihihi.. 

 inilah LELALI INI uols.. kacak kan..lg2 klu dia buat muka serius.. sgttt kacakkk! wekkkkk :D

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! **TERIMA KASIH EN TARMIZI ABDULLAH KERANA MENJADI SUAMI SAYA..** Daaaaa.. Cau cin Cawwwww.. weeeeeeeEE :D

jom! karokk lagu Lelaki Ini by Anuar Zain

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...