19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 August 2011

~menu Ramadhan ke 11~

ape kes? slalu org update blog menu juadah berbuka bila lps mkn kan..tp kali ni Ome nk wat lain dari yang lain..  almaklumlah..setelah 6 hari bendera merah berkibar2 dgn megahnye, jadi bendera putih kembali utk meneruskan perjuangan.. yeahh! alhamdulillah.. cukup la 6 hari.. xlarat Ome nk mengganti nye nnt.. uols yg bakal melalui fasa2 bendera merah tu.. Ome ucapkan selamat mengganti ye.. hihihihi.. **buat pose 6 trus la nnt**

minggu ni Ome xmasak.. sbb hubs Ome standby.. so, adik Ome plak balik umah parents Ome kat Salak Tinggi.. Ome plak bendera merah.. klu masak pun, comfirm la xhbs.. jd, dr membazir x tentu psl, baiklah Ome beli.. ye dak? hari ni Ome dh start pose blk.. jd dari td la Ome dok pikir ape la yg Ome nk mkn bile bersendirian kn.. kebetulan Hubs Ome call.. dok joyah ngn dia.. bla..bla... blaa.. n tiba2 dia kate dia blk la umah kejap utk buka sm2 ngn Ome.. yeahhhahhh.. selesai satu mslh..  ade org nk teman Ome berbuka uols.. tapiii tiba2 dtg plak satu mslh lagi.. nk mkn ape? errmm.. setelah di post di dada2 muka buku Ome, n ade la beberapa org yg bg cadangan.. antaranya menu yg boleh Ome pilih utk berbuka spt laksam, mee bandung, lempeng + sarding, cekodot + sambal tong belimbing (1st time dgr menu nih), dan ade jgk yg suh mkn kurma ngn air jerk (comfirm! kurus kering Ome pasni).. huk3x.. time ksh la kpd yg sudi meluang2kn ms tu pk kn menu utk Ome berbuka rini.. n hasilnye... inilah antara2 menu yg Ome mtk Hubs tlg belikan kat Bazaar Ramadhan nnt.. sbbnye ofis Hubs dekat dgn bazar.. Ome malas nk tempuh jem kat Bazar Ramadhan tuh.. ramai org nok.. lgpun Ome ade hal sikit nk g beli brg kat supermarket.. Oleh itu, tpksalah nyusahkan hubby utk kesekian kalinya lagi.. hehehe.. cyg b! thank ye b..

taraaaaaaaaaaaa!!!!
laksam! yummy!!!
 air kelapa!!! wallaaa...
 onde-onde.. luv it!!
 murtabak ayam .. heavennnn!!!
hahaha.. e2 antara menu yg Ome mtk En. Hubs tolong belikan.. kih3x.. mst uols kate ni mkn kerk atau dok mencekik? kui3x.. suka ati uols nk ckp ape pun.. ade Ome kesahhh? Ome xkira! Ome nk mkn jgk.. Ome nk mkn jgk!!  Ome tau uosl dh terliur kn.. klu uols terliur apatah lagi empunya diri yg terasa nk mkn ni kan.. kih3x..  salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *lari diet kamu Ome.. patan mute! huk3x.. ade 3 jam setengah jerk lagi sblm waktu buka.. yahooo!!! daaaaaaaaaaa... cau cin cawwwwwwwww... weeeeeeee :D

2 comments:

HarLisz said...

smlm aku br teringin nak makan laksa tapi takut kuciwa so tak jd beli..baiklah masak sendiri tapi nak buat kuah laksa tu tak teror..huhu ko reti nok?

oMe aNaT aMiNuddiN said...

laksa?laksa penang ka? jgn la tnya aku sebrg laksa pun..mmg aku xpandai..aku pandai mkn jerk.. hehe.. tp org kate klu nk sdp kuah laksa tu ikan tu biar byk.. aku pnh gak tgk kakak aku buat..tp mcm renyih jerk.. klu ko rajin ko try la kak..alaa..kat tenet kn byk resepi..ko ciluk aje mn2 resepi..dh tu ko try sndri kak.. byk plak tu ko blh mkn..klu beli xpuas ati..mcm aku..tingin nk mkn laksam..skali bl mkn laksam tu..aiseyyy..kelautttt.. sabar ajelah..potong stim taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...