19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 August 2011

~semangat + finkkkk~

hollla.. morning uols.. jgn x caye ok! pukul 7 pagi lg Ome dh terpacak dalam ofis nih.. setahun skali wat cenggini.. best jgk.. klu bln Ramadhan mmg boleh sgt la buat kn..lps sahur td trus Ome mandi2 n siap2 nk  g keje.. e2 yg awl gilak.. tp cuba klu hari bkn bln Ramadhan.. jgn harapp ye.. pukul 7.30 barulah terhegeh2 nk kuar umah.. almaklumlah.. masuk pukul 8..so, blh jerk klu nk terhegeh2 kn.. rumah pun sekangkang monyet jerk dari ofis.. so, xde mslh.. tp mslh utama plak kena gak kuar awl sbb ofis ni kekurangan parking.. sgt x sesuaii kn.. g keje pun nk kena byr parking.. aishhh.. bl la nk kaye klu asik la kena kuarkan duit dgn benda2 yg x spatutnye kn.. dah ler sejam rm1.. klu 10 jam dok ofis, x rm10 sehari.. klu 22 hari g keje x rm10 sebulan x jd rm220.00? gler kn.. xkose nk lyn.. jd  nk xnk kena la kuar awl umah semata-mata nk cop parking.. menci ok!

hah!! rini Ome nk tayang headphone yg Ome beli 2 bln lps.. tp baru skg nk guna.. hahaha.. selama ni dok terperuk dlm bilik tu.. smpai la pg td dok sibuk2 nk g keje..ternampak headphone finnkkk nih.. trus amik n bw g keje.. semangat gler hari ni.. xmo bg mata ni ngntok, trus pasang lagu2 korea yg tgh Ome dok giler dgr ni kan.. aiyoo.. mula la tergedik2 bdn ni kn.. nsb xde org lagi dlm ofis ni..bl bersendirian dlm bilik ni, so nk gedix mcm mn pun xde org nmpk kn.. hahaha.. sgt best guna headphone ni uols.. rs nye mcm xde la kuat sgt pasang volume headphone ni kn..skali bl clearner dtg n tnya nk lap meja kerk x buka la headphone ni..skali dgr2 kuat gler rupanye volume headphone nih.. sampai org yg x letak headphone ni kat telinge pun blh dgr.. tp rsnye td dh perlahankn dh.. aiyook.. patutla rs nk terkinja2.. overdose rupanye.. muahahaha..shomel x headphone ni? kerk Ome yg omeeee anattt bile pakai headphone pinkkk ni?hahaha.. *wekkkss..muntoh ijooo*

mensawan kn diri.. hihi :)

pst..pst..bos dh smpai dh.. nk wat tagging utk kad raya bos jap ea.. nnt kte sambung story mory lg.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *bl bos dh smpai xdpt kinjakan badan, dpt kinjakan kaki kat bawah meja ni pun dh cukup uols..feelinkkk.. wooot wooot (0_0) daaaaaaaaaaaaa.. cau cin caaawwwww... weeEEeee :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...