19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 September 2011

~SELAMAT HARI RAYA~

hollaa.. Assalamualaikum.. hye uols.. wahhh3x.. raya sakan ye uols.. ehhh! ade yg xblk lagi dr kmpung.. ni btol2 raya sakan nih.. Ome jgk la yg sdg berduka lara.. almaklumlah.. hari ni dh msk keje semula slps  seminggu cuti raya.. tp tetappp rs xpuas cuti uols.. rs mcm nk cuti sebulan..almaklumlah.. raya kn sebulan..of coz la rs nk cuti sebulan kn..kn.. hihihi.. over tau Ome nih!

raya tahun ni turn raya di Terengganu.. n tema baju raya thn ni ceklat.. hihihi.. pica raye? aduiii.. mmg sgt sediihhh.. tahun ni xsempat pown nk amik pica.. pg2 lagi emosi & kesihatan Ome x stabil.. blh plak raya pertama tu dtg bulan.. bendera merah berkibar2 dgn megahnye.. stress akakkk nok.. nsb la Ome sempat pegi solat raya pagi tuh.. almaklumlah.. bile raya kat Trg jerk dpt solat raya.. sbb ms tu adik badik hubs (ipar duai) sume pegi solat.. so, xkn nk wat bodo plak kn x g solat sunat raya tu.. 2 tahun skali solat raya.. hehe.. dpt jgk merasa solat raya uols.. sgt sadis kn.. bkn ape..bl raya kat sini, mmg xsempat nk pegi.. almaklumlah.. bl dgn femly sendri ni byk benda nk wat di pagi raya..byk benda nk disediakan.. lgpun nama pun solat sunat kn.. klu kat Trg persiapan raya x semeriah di KL.. sbb kat sn xde ketupat nasi.. xde rendang.. xde lontong.. deme mkn nasi minyak or nasi dagang jerk.. plg2 sempoi pun sate.. sbb tu Ome kate x semeriah beraya kat KL.. klu kat KL ni mmg ibu Ome wat mcm2 makanan.. so, bl beraya kat KL berat badan Ome mencanak2..  hihihi.. tp baik beraya kat Kl kerk kat Trg ke.. dua2 keluarga Ome.. so, kenalah bertolak ansur.. dh nama pun ade suami.. xboleh la nk selfish kn.. raya mengikut giliran.. klu xmo ikut giliran.. cari suami/isteri yg xde ibu ayah.. yg xde adik badik.. yg xde sedara mara.. hahhh!! dpt la uols beraya dgn femly uols aje.. hehe..

Ome balik Trg pada hari ahad.. lps jerk solat subuh trus berdesupp blk Trg..nsb la jalan x jem.. alhamudlillah.. pegi & balik perjalanan kami x disekat oleh jem.. nsb la x kena bertapa atas jalan raya tu kn.. klu x mmg haruuuu.. huhuhu.. Ome blk KL pada hari ke3.. e2 pun sbb hari raya ke4 Ome kena blk Johor.. sbb sepupu Ome bertunang pada hari raya ke5.. besenya klu dh blk Trg x kn blk dh johor or kampung ayah di sblh hulu selangor tuh.. tp d sbbkn sepupu bertunang so, dh alg2 blk ke Johor tu, better singgah di umah atok kn.. dpt la Ome bersalam2an dgn my nanny tuh.. nanny Ome ni dh berusia jgk tau uols.. uols bygknlah nanny Ome ni dh pun bercicit.. alhamdulillah.. umurnya masih panjang.. semoga umurnya dipanjangkan lagi sbb cicitny yg sulung pun akn berkawen.. so, klu cicit pun dh beranak nnt, nnt anak cicit tu di panggil ape ye uols? cuit? cucut? ehhh.. x tau la.. Ome pun fenin nk pggl ape la nnt kn.. kira e2 dh pangkat moyang la kn uols.. huhu..

apepun, masih x terlmbt kn uols Ome nk ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.. Semoga raya kali ni meninggalkan seribu kenangan manis utk kte sume.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *raya tahun dpn ingt nk wat tema biru turqouise.. errrmmmm.. mst shantekk kn..kn.. lg2 klu Ome yg pakai kn.. muahahaa.. daaaaa.. cauuu cinnn cawwww... weeeeeeeEEee :D

satu2nye pica raya yg sempat di ambil kat rumah nanny di Muar Johor.. huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...