19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 October 2011

~oohoooiii~

OMG!!! helpppp meee pleashhhh.. knpkah jerawat tumbuh di sana sini weiii.. apakahhhh? hakkktoiii laaa.. ini mendatangkan kegeraman, ketensionan, kemurungan, kesengalan, ke segala ke la yang menghantui diri ini.. wahhh.. ini yang nk tuju lagu nih.. #apepuntakboleh!!! oooohooooiii.. kalau dh mata bertentang mata.. hati di dada bagai nak gilerzz.. heiiii.. senyumlah senyumlah ahaiii cek mek molek.. kwang3x.. (nmpk sgt sengal tahap tenuk dh nih.. harus dh ni bw g cekkkappp)

wat happen to me? wat happeennn? nk kata tension sgt tu xdelahhhh.. tp kenapa jerawat dtg mcm biskut chipsmore.. hilang yg kat sini..tumbuh plak kat sebelah sini.. tumbuh yg dkt sini.. hilang plak yg dkt seblah situ.. uwaaaaaaaaaaaaa.. *hentak2 kaki..

 nmpk x? nmpk x? dlm bentuk luv tuh? mmg "luv" sgtt!
 uwaaaaaaaaa.. nmpk mcm kecik aje kn..tp knp ade org tegurrrr klu kecikkk.. huhuhu..

ehhh.. baju yg beli kat The PopLook dh smpai la semalam.. n u know wat.. Ome dok vongok2kn kakak tuh.. jahat gler.. dh knp ea dlm keadaan emo yg x brape nk stabil ni , ade hati nk wat jahat jer keje nya.. ish3x.. jahat x jahat lah.. Ome call pg2 buta kakak PAP tu.. kasi hallo2 bagtau yg barang Ome akn smpai n Ome kata barang tu urgent..pdhal bkn urgent mn.. dh tu jerk cara nk bg barang tu smpai kat tgn semalam jgk..klu x satu hal nk kena g amik kat pejabat pos..mula2 tu bley plak dia bg alasan ape tau.. "selalunya brg2 yg dihntr dorg akn trus bg slip.. dorg dh x hantar brg2 tu kat sini" tp dia ingt Ome ni vangang kerk ape.. mn ade Pos laju wat mcm tu.. e2 dh kira salah dh tu kn.. Ome pun vangangkn blk dia.. Ome kata URGENT!!! .. papehal call Ome n Ome g turun n amik sndri kat org pos laju tuh.. ptg smlm, tgk2 barang Ome dh smpai uols..walaupun Ome nmpk ade kesan tebukan sikit pada plastik tu (nk skodeng la tu brg ape yg OMe kata urgent sgt kn), tapi Ome xkesah.. sbb yg penting barang dh smpai kat tangan Ome.. xpyh nk sibuk2 g amik kat Pos laju tuh.. hahahaha *gelak jahat..

 barangan pos smlm smpai! jom testt!!!
opppss! abaikn perut yg muncit tuh.. huhu..

ek ehhh.. dh knp tiba2 tukar tajuk? muahahah.. lantakkkk.. org tgh kepala weng ni mmg slalu cenggini ye uols.. jgn risau lah.. esk lusa back to normal lah.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! * bumper Ome sgt besar la uols.. baju semalam tu muat2 jerk masuk.. aishh3x.. ni bkn baju bakal mama nih.. ni baju bakal memberikan kepeningan pd org tgk nih.. bikin pusing kok! daaaaaaaaa... cau cin caaaaaauuu.. weeeEEEeee :)

kena cari idea..kasi tutup sikit vont ala kak ziana nih.. cettt..puiitt! gler nye perasan! ekekekek

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...