19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 January 2012

~epy nu year!!!~


Epy nu year! nu year!!! haha.. tgk date kat atas tu.. dh 4 Januari 2012.. glerrr! Dh masuk tahun 2012!!! OMG!!! tahu x sbb ape Ome tamo berganjak tahun? moh kte cekedot.. argghhhh!!!


1) Esaimen!!! ya Allah.. due date esaimen semakin hampir.. utk bln ni saje Ome nk kena siapkan sekurang2nya 3 esaimen sebelum akhir bulan ni.. sbb ape??? 


2) Kursus Intensif!!! haaaahhh! inilah sebabnye.. sbb bln 2 ni Ome ade kursus intensif kat USM Penang.. 2 minggu Ome akn bertapa kat sana.. kira kursus ni akan dipenuhi dengan exam PB, esaimen, kelas dan mcm2 lagi.. silap hb blk KL Ome demam.. aiyarkkkk!!! *buku xpegang2 lagi nih.. camne. ni??? uargghhhh.. rs mcm nk rebus buku tu and minum air buku..petua terbaek! lps tu pejam mata x celik2x.. haha..

3) Umur!!! ya Allah.. Ome semakin tua.. tahun ni Ome berumur 26 thn.. rs mcm baru jerk smlm amik result SPM.. uargghhh.. *nombor x penting.. yg penting awet muda kn..kn.. Ome nmpk muda ag kn uolsss!!! baek ckp ya.. klu x Ome geget tinge uols sampai putus.. hahaha..


4) Final Exam!!!! bln brp Ome xsure lagi Ome akn final exam.. utk kursus ni pun xbersedia lagi..apetah lagi final exam kn.. huhuhu.. *e2lah..nk sgt study..amikkkk!!!

Inilah antara sebab2 np Ome tamo masuk tahun 2012! huhu.. seyes la uols.. Ome rs skg ni masa terlalu pantas tuntas cargas berlalu kn.. uols rs x ape yg Ome rs.. klu dulu waktu sekolah rs mcm lmbt sgt nk hbs skolah..tp skg ni??? aishhhh.. bercakap psl tahun baru, uols mst ade azam baru kn.. azam Ome utk tahun 2012? semestinya la ade.. tp sebelum nk wat azam baru nk settlekn dulu azam 5 thn lps.. ya Allah..rupanya dh hampir 6 tahun Ome melayari bahtera bersama En. hubby Ome tuh.. seyes!! rs mcm baru semalam jerk kami di ijabkabulkan.. huhuhu.. dlm masa 5 tahun lebih ni mcm2 pengalaman, pengajaran yang kami lalui..suka.. dukaa... mmg byk la.. x terkira.. tp alhamdulillah.. jodoh kami masih kuat dan insyAAllah jodoh ini berkekalan hingga ke syurga.. e2 ialah salah satu azam dan impian Ome untuk tiap2 tahun.. 

Jom kte tengok sikit senarai azam Ome tiap2 tahun (checklist)
  • Nak menjadi seorang anak yang baik kepada ibu, ayah , mok tua dan ayah mertuanya
  • Nak menjadi seorang isteri yang baik kepada suaminya.
  • Nak menjadi seorang ibu yang baik kepada anak2nya (yang ni mmg x tercapai lagi hajatnya)
  • Nak menjadi sahabat yang baik kepada "angelz"
  • Nak menjadi kawan-kawan yang baik kepada kawan-kawannya
  • Nak menjadi insan yang baik kepada masyarkat, agama, bangsa dan negaranya..
e2 la antara azam dan impian Ome yang Ome cipta utk tiap2 tahun.. terlaksana atau x, rsnye dorg ni je  yg bley jwb kn.. semoga kehidupan 2012 membuka lembaran kehidupan yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang untuk Ome dan keluarga. Semoga Allah memberikan lebih byk rezki kepada Ome dan Hubby.. Semoga kehidupan Ome dan Hubby sentiasa dalam keredhaan Allah SWT dan dilindungi oleh DIA yang Maha Esa.. Tuhanku yang Satu.. Allah SWT..

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!!! *lambat giler hapdate blog kn.. cuti2 Malaysia akn dihapdate dr semasa ke semasa.. first day working di tahun baru 2012! daaaaaaaaaaaaa.. cau cin caaaaauuu.. WeeeeeeeeeeEEEEeee :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...