19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 May 2012

~selamat pengantin baru muadz & wawa~

holla.. Assalamualaikum uols.. baru sat ni Ome dok meleleh la air mata.. rupanya Norma dh meninggal dunia last week.. ya Allah.. meleleh air mata Ome dok baca hadpate story mory Norma ni.. uols tau x kisah Norma nih? klu uols nk tau lebih details.. uols bley baca di link ni .. kisah benar lagi membenarkan.. di story mory oleh kakak iparnya sendiri.. seyes.. sgt tacing.. apepun semoga arwah Normah di cucuri rahmat ke atasnya.. al-fatihah..

apepun, kita sebagai manusia yang masih bernyawa dan bernafas ni perlu teruskan hidup.. ye dak? ape org putih slalu kata.. life must be go on.. so, hr ni Ome nk story mory psl kehidupan yang baru bermula buat adik Ome.. alhamdulillah.. sabtu malam ahad ritu adik Ome Muhammad Mua'dz b Aminuddin telah selamat diijabkabulkan bersama pasanganya Wawa.. klu uols nk tau, dorg ni dh mula mengenali sejak di bangku sekolah rsnya.. almost 7 or 8 years jgk la dorg ni kenal.. giler pny lame kn? e2lah org kata.. jodoh, ajal maut di tangan DIA yang Maha Berkuasa.. n alhamdulillah.. atas restu kedua ibu bapa lelaki dan perempuan, akhirnya mereka di satukan jugak.. dalam suasana yang serba sederhana n akhirnya adikku kini sudah menjadi suami kepada Wawa.. Dengan hanya sekali lafaz okehh.. abang2 ipar ko pun 2x lafaz muadz oitt.. muahaha.. Congratulations both of u.. Semoga perkahwinan yang dibina berkekalan untuk selamanya.. *aishhhh.. aku rs silap hari bulan adik aku beranak dulu dr aku nih.. huhuhu.. 

 welcome our lovely family Cik Wawa :D
oiit! kurangkan panas baran tu.. jg anak org ni elok2.. huhu;p
 my love patzi ;D
 bergedix bersama pengantin.. ahaks :p

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. *Ome di sini ingin menjemput uols datang ke Majlis Perkahwinan di sebelah pihak lelaki pada 02 Jun 2012 ini bertempat di Dewan Bandar Baru Salak Tinggi. Kehadiran tuan/puan ke majlis ini adalah amat di hargai. daaaaaaaaaaaaa... cau cin cauuuuuuuu.. weehuuuuu :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...