19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 June 2012

~suami.. oh suamiku.. ~

Antara rules kami laki bini ialah sape yg bgn tido lambat, dia yg akan kemas katil.. n normallly klu weekdays mmg keje tu di serahkan pada en hubby Ome la.. sbb mmg Ome yg akan bgn dulu dari.. klu weekends plak depends.. kdg2 En. Hubby akn bgn dulu.. n kdg2 Ome yg akn bgn dulu.. tp yg nk di story mory kn kat sini ialah bezanya apabila suami mengemas cadar katil selepas digunakan.. selalunya we ols pakai cadar jenis biasa je.. klu ade bunga2 pun xkesahla cadar tu di letakkan camne pun tetap nampak cadar tu ok jerk.. tade mslh.. n hari tu ms g shopink kat Alamanda, Ome ternampak la ade satu cadar nih.. sgt shantek ok.. n yg bestnye siap ade sale 70%.. So, ape lagikkk.. rembat la satu kn.. dh la shantek.. murah plak tu.. 

so, nk di jadikan citer, sejak pakai cadar ni, ade jerk yg Ome rs x kena.. bila Ome tgk cadar yg dikemaskinikan oleh En. Hubby, Ome rs pelik.. Ome rs mcm laen jerk.. Ome siap ajar okeh.. Ome cakap A.. dia buat B.. Ome ckp B dia wat C.. ade la 2,3 hari camtu.. puas dh bgtau.. sudahnye Ome yg akn susun balik cadar tu.. peel Ome mmg dari dulu smpai skg.. cadar mesti kemas shantek2 ok.. baru ade feel nk landing dgn aman klu balik keje.. motipp? aishhh.. haruslah.. penat2 blk keje.. nmpk katil x terurus.. mst uols pun fenin kn.. 

so, semalam siap En. Hubby argue lagi..dia suh Ome tgk blk pica kat kertas yg balut cadar tu.. Ome geram btol.. Ome siap susun balik.. tunjuk blk cara yg btol.. pastu dia sengih2.. sbb mmg btol la cara susunan yg Ome buat tu kn.. n hari ni.. mcm bese..keje En. Hubby.. tgh siap2 nk g keje, Ome rs ade something wrong somewhere.. Ome pun xfhm la ngn lelaki ni kn.. mmg benda2 mcm ni dorg mmg suka amik remeh kn..  nasibla.. dh nama pun suami kn.. tapi xpelah B.. bak kata Kekna.. yang penting abg nk jgk buat kn.. bukan sume lelaki nk wat keje remeh temeh nih.. uols nk tau ape perbezaannye? let's cekedot..

 agak2 uols bley agak x mana satu cara keje isteri mana satu cara keje suami?

bley x tolong bulatkan mn yg Ome dok paling geram skali? aduyaiii.. sabar je lah..  daripada nk marah trus rs nk ketawa guling2 pun ye gak.. pastu yg xthn nye tu dia bley wat muka x bersalah.. slumber je.. sengih2.. uarghhh.. sabar je lah.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *terima kasih En. Hubby kerana sentiasa mendengar dan trus mendengar akan bebelan disebabkan benda2 kecik camni..  hahaha.. nasiblah.. sp suh kawen ngn orang.. huhu.. tata.. weeehuuuuuuuuuu :D

3 comments:

Anonymous said...

pasaipa bunga terbalik..bear pun terbalik jugak..

hahah asal kemas je..jadi la wei..

-lis-

oMe aNaT aMiNuddiN said...

hahaha.. tau pun hang kan.. sabar je la aku..

::Nora Maney:: said...

hahahaha..die suke bunga terbalik kot..dari atas ke bawah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...