19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 October 2012

~Sofarz The Movie - Jiwa Kacau~

Holla.. Assalamualaikum.. hye uols.. malam esok Ome nk g tgk wyg dgn kwn Ome wif ma love.. Ome xpasti plak cite ni best ke x.. n yg pastinya Ome xtau genre citer ni seram ke atau komedi? agk2 uols citer ni bergenre ape ea? uols tau kan yg Ome mmg xkn tgk citer hantu melainkan kerna paksa.. bila tgk preview filem ni macam best plak.. kelakar ade.. seram pun ye jgk..  so, lusa Ome update k citer nih.. 

 seram ke komedi niH? klu seram yg dok sblh Ome tu bersiap sedia la ye.. 
cakar harimau menanti anda.. ngeh3x..

Yang pasti orang yang berjanji dengan Ome nk tgk sm2 citer ni hopefully akan berada bersama-sama pada hari esok ye.. so kepada yang berkenaan tu.. make sure muncul taw.. Ome dh siap beli tiket ni.. klu x muncul jugak n klu Ome tau uols tgk dengan org lain, Ome nk sentappp! jangan tanya Ome knp Ome sentap.. lu pk la sendri der.. lu berjanji dengan wa lps tu lu bley tgk plak dgn org lain..ini makannya!!! ngeh3x.. *see uols tomorrow*

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *citer nie mmg sgt sesuai dengan keadaan ku yang Jiwa Kacau.. hahaha.. no more stress.. no more hurt.. no more sickness.. no more no more no more no more! cargass! daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. cauuuuuuuuuu cinnnnnnnnnnn cauuuuuuuuuuuuuu.. 

lagu ini membuatku sgt tenang

2 comments:

ShaSa RosSa said...

bgus..tlong tgokkan utk aku ye!

oMe aNaT aMiNuddiN said...

hahaha.. baiklahhh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...