19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 April 2013

~Jom Mengundi~

Assalamualaikum.. Alhamdulillah.. setelah 4 hari berada di Terengganu.. Hari ni Ome selamat tiba di rumah.. dan di sebabkan terlampau rindu kan budak busyuk nih.. Ome g terjah umah mama angkatnya.. dan hasilnya??? aishhh.. Ome confius.. Ome bela kucing atau Ome bela anak Pak Belang aka Harimau ni??? haduyai.. mengeget je kejenye.. sabor je lah.. huhu..

Sebelum Ome dok bebel pasal budak busyuk nih Ome nak tunjuk beberapa keping pica yang sempat Ome snap semasa pulang ke kampung hubby Ome di Terengganu.. hebakkk! hebakkk! dok tahu langsung plop org kampung lebih hebakkk.. dan yang penting creative!!! Oh ye.. Ini kali pertama Ome mengundi.. masa  umur 21 x sempat daftar.. so, PRU kali ni Ome dapat ngundi.. tapi kan.. nape 5hb Mei??? uarghh.. apepun, sebagai rakyat Malaysia,  jom kita mengundi! #Excited!







im speechless! menuju puncak! :)
 

hahhh! hebakkk dok??? bak kata hubby Ome.. jakun! hehe.. buleh dikata kan setiap kampung we ols g terjah.. seriously wase suka gok nengok.. (hokk alohh.. royak ganu plop doh).. hahaha.. apepun.. marilah kita mengundi.. hak mengundi hak kita bersama.. hijau, biru, putih or apepun uols pangkah nanti.. make sure.. buat pilihan yang tepat demi bangsa, agama dan negara.. ingatlah.. apa yang kita pangkah tu la yang akan mencorakkan kehidupan anak-anak kita.. ecehhhh.. citer mcm dah ade anak plop kan.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *pernah tengok kucing suka main air? mehhh.. Ome kongsi prangai Ocha Omeyna bila dapat air.. eeeeee.. geramm btol la mummy ngn dia nih! #kbye
Ingatlah! Bersatu kita teguh.. Bercerai??? Lu Pk la Sendiri!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...