19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 April 2013

~time to play!~

ncakkk! tampa nak?

maafla klu lately ni asyik story mory pasal Ocha jer.. bukan ape.. Ome geram tengok budak nih.. comel gilak.. rs nk geget2 jerk.. huhu.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *buat masa ni kena selalu balik tengahari untuk jenguk Ocha.. memandangkan budak ni suka memanjat.. Ome takut ntah hape hape lagi dia buat dalam bilik tu.. kesiann die yer.. klu ade sekor lagi bleh jd peneman dia.. hmmmm.. #kbye

2 comments:

ShaSa RosSa said...

sbb tu aku ambik lagi sekor kucing tu...nak bagi peneman..takde la dia boring... :)

oMe aNaT aMiNuddiN said...

e2lah.. ingt kena cari lagi sekor la.. tp klu boleh tamo bg dia beranak.. nk cari yg betina jgk la.. boleh?? huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...