19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 May 2013

~Wanita & Poligami~


Hollaaa.. Seperti biasa bila dah siap story mory di entry Ome, Ome suka blogwalking.. almaklumlah.. Ome xbrape nk suka sangat baca surat khabar mahupun tengok berita di TV. sebab ape?? ntahlaa.. isu ini Ome tamo timbulkan.. tapi yang pasti Ome gemar membaca blog-blog di laman sesawang.. termasuklah kisah-kisah artis.. bukan untuk bz body ye uols.. tidak sama sekali.. tetapi setiap story mory yang di coretkan untuk dijadikan pengajaran & iktibar untuk Ome.. So, baru sekejap ni Ome dok terbaca kisah salah seorang artis lelaki yang bagi Ome, mmg ada rupa.. dan yang penting orangnya turut berilmu dari segi agama..

haillahhh.. luluh plak hati ni bila baca kisah terbaru dirinya.. Ome x mo la sampaikan story mory yang tiada kesahihannya.. tapi Ome nk tekankan kat entry Ome kali ni berkisah tentang wanita yang memberi keizinan kepada suaminya untuk BERPOLIGAMI hanya kerana ingin memberikan peluang untuk suaminya mempunyai zuriat.. seriously, sangat tacing oooo bila baca.. kalau btol la Dayana ni memberikan keizinan kepada Ashraf untuk berkahwin lagi untuk mendapatkan cahaya mata, Ome nk tabik springgg!!! seriously.. sedikit sebanyak Ome faham prasaan wanita-wanita yang berharap untuk memberikan zuriat kepada suaminya.. mulia sungguh hatimu wahai wanita-wanita ini.. Ome doakan semoga kalian tabah dan sabar ya..  #tacingggggg!!!!

Ome baca dari Beautiful Nara.. huhu
Sabarlah Wahai Isteri.. sabar k.. kalau boleh hug dah lama Ome hug Dayana nih.. sob sob..
Ome??? dulu pernah la jugak Ome bincang dengan En. Hubby perkara ni.. keputusannya?? kalau sudah tertulis di lauh mahfuz yang Ome perlu bermadu.. Ome redha.. e2 ketentuanNYA kan.. cuma yang Ome mampu berdoa, semoga Ome diberikan kekuatan dan ketabahan dalam mengharungi liku-liku sebagai hambaNYA.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *alhamdulillah.. setakat ni En. Hubby belum lagi mengemukakan rayuan untuk berpoligami.. walaupun hampir 7 tahun kami melayari bahtera sebagai suami dan isteri, En. Hubby tidak pernah pulak terlintas difikirannya untuk bertanya soal ni pada Ome.. Maaf En. Hubby sekiranya isterimu ini tidak mampu menjadi isteri yang baik..tidak mampu memberikan mu zuriat BUAT MASA INI YE.. xtau la klu akan dtg.. kan.. kan.. (sedap kan hati)... walau apepun, isterimu ini sentiasa mendoakan hubungan ini berkekalan hingga jannah..inshaaAllah.. ameenyarobalamin.. sob.. sob.. #kbye


2 comments:

ShaSa RosSa said...

amin..semoga hubungan korang berbekalan dan dikurniakan cahaya mata..amin...amin..ya rabbal a'lamin..

oMe aNaT aMiNuddiN said...

inshaaAllah.. korang pun bai.. aku doakan semoga korang sentiasa bahagia dunia akhirat.. ameen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...