19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 June 2013

~GALAU - 5 MINUTES~


nak share sebuah lagi lagu yang Ome suka baru-baru ni.. 5 Minutes nama kumpulan nih.. kenal? Ome xkenal.. tapi suka dengar lagu nya.. i tot kumpulan 6 sense yang nyanyikan lagu ni.. jom! dengar lagu nih.. kalau suka jom sepseptomtom ngn Ome.. ehek ehek..


 Penyanyi : Five Minutes Judul lagu : Galau
Katakan saja, jangan kau sembunyikan
Bila diriku tak lagi di hati
Kenanglah aku pernah singgah di hati
Mesti sekedar mengukir hatimu
*courtesy of lirik-lagu-dunia.blogspot.com
Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Jangan katakan kisahmu saat ini
Karena bisa sakiti hatiku
Kenanglah aku pernah menjaga hatimu
Meski hanya kau dan aku yang tahu

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

(sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan) putus dengan aku
(sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku) galau

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *oh ye.. lagu-lagu yang Ome update tiada kena mengena ngn yang hidup atau yang telah meninggal.. meruntun Qolbu katanya.. ngeh3x.. daaaaaaaaaa.. cau cin cauuuuuuuuuuuu.. #kbye


1 comment:

Anonymous said...

Galau tu apa? Ko ni post lagu yg smua aku suka tp xtau tajuk mcm yg hazam tu heheh

-iolss yg malas nk login-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...