19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 June 2013

~HARI MENGEMBIRAKAN AYAHANDAKU YANG TERCINTA~

pic terkini tuan tanah.. holla!!! :)
Holla.. Assalamualaikum.. Selamat Pagi uols.. sihat ka? alhamdulillah.. Ome sihat walafiat.. demam pun dh semakin kebah.. cumanya migraine yang paling x tahan sekali.. bila dh migraine + gastrik.. mula la satu gelombang halilintar di dalam perut nih.. naik hingga ke kepala dan akhirnya muntahhhh! huhu.. so, skg ni mmg kena jaga betol2 bab pemakanan.. nak2 lepas operation buang appendiks dulu.. hailahhh.. pantang klu TAK mkn, comfirm migraine + gastrik + muntah... hilang dietku.. huhu.. 

oh ye.. semalam Ome and my love patzi dinner di Bagan Lalang Sepang.. Kebetulan Hari Mengembirakan Ayah kan.. act niatnya bukan nk sambut sgt pun.. tapi asalnya adik Ome Muadz nk banjer kami sekeluarga.. & kebetulan masa kami free jatuh pada Hari Bapa Sedunia.. so, just niat untuk meraikan ayah dan ibu yang telah banyak berjasa dimana melahirkan, membesarkan, mendidik dan menyayangi kami adik beradik dari kecil hinggalah dewasa ni.. pengorbanan ayah??? terlalu besar uols.. tak boleh dinilaikan dengan wang ringgit.. sebab ayahlah kami jadi manusia skg  nih tau.. dats y org dulu2 klu ngajar anak tangan2kan.. ini tak.. Ome tgk mak bapak zaman skg ni beza sgt.. terlalu manjakan anak.. & jgn terkejut eh one day ank2 yg dimanjakan tu naik kepala.. seriuos! Ome xfhm.. ye.. btol.. Ome blum ade anak.. tp Ome percaya mcm mana pun kte sygkn anak.. tolong la ye uols.. jgn la di manjakan sgt.. pepatah mengatakan meluntur buluh biar dari rebungnya (terima kasih angah kerana membetolkan peribahasa ni.. ekekeke.. ade org x prasan.. jd.. shhhttt.. diam tau.. diam tau.. muahaha).. betol x? klu uols x setuju, e2 hak masing2.. tapi bg Ome.. zaman skg ni ada cara untuk mengajar nilai-nilai moral yang positif di kalangan anak2.. ibarat pepatah melayu sayang isteri tinggal-tinggalkan.. sayang anak tangan-tangankan.. lu pk la sendiri!!Anyway, Selamat Hari Ayah kepada Ayahku Aminuddin bin Omar.. Ayah mertuaku Abdullah Bin Mohd Amin.. Abang iparku Ashari Bastian bin Andi Baso.. dan daddy to be.. Adikku Muhammad Muadz bin Aminuddin.. Semoga kalian sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk menjaga keluarga kalian hingga akhir hayat.. ameen.. To En. Hubby.. Tarmizi b Abdullah.. Terima kasih menjadi papa yang baik kepada Ocha Omeyna.. Walaupun dulu abg x suka kucing.. tapi skg ni org nampak yang abg sangat sayangkan Ocha.. walaupun Ocha bukan anak darah daging kita.. Terima kasih sebab sayangkan Ocha.. lebiuuuhhh! 

Ocha Omeyna with papa
adik ipar dan bakal adik ipar.. woot woot..
keluarga bahagia.. Ashari Bastian & Farah Hayana..
yeahh! keluarga Aminuddin & Zaharah
salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *Dan Sebenarnya inilah masa untuk berkenal-kenalan dengan bakal adik ipar jugak.. inshaAllah.. klu jadi dan tiada halangan, bakal di tunangkan selepas raya.. waalahuallam.. e2 hanya perancangan awal.. yang selebihnya ketentuan ilahi.. jodoh, ajal maut di tangan Allah.. daaaaaaaaa.. chauu chinn chauuu.. #kbye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...