19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 July 2013

~It's Mine! Weeeeee~

Hollaaa.. Assalamualaikum.. Alhamduillah.. Dah masuk 20 Ramadhan.. macam mana uols? puasa tahun ni? Ome terpaksa berhenti seketika.. beri laluan pada bendera merah berkibar2.. hadoyaii.. baru tengah excited nak feelink2 raya kan.. tapi xpe.. raya tetap raya! hakakk x kira dikk.. En3 hari ni Ome nk story telling psl persiapan raya!uols dh ready untuk berhari raya? dh beli persiapan raya? Let's cekedot apa yang Ome dapat sampai rasa nak patah kaki nih.. huhu..

Weekend lepas, Ome plan nk ke KL.. konon2 nk cr brg2 persiapan raya la kn.. plan dgn hubby dr Putrajaya ke KL naik ERL saje.. sebab tau dah.. klu bw keta jem nya satu hal.. parking satu hal.. mmg klu naik pengangkutan awam ni comfirm kaki rasa nak patah.. tp xpe.. yang penting puasa hati.. apa yang dihajati dapat! oh ye.. Juna pun kebetulan nak follow.. bagus jgk.. atleast klu En. Mijie nk tarik muka dia masa kat sana nnt, dia terpaksa pk 10x.. sebab mst dia segan Juna ada  klu2 dia nk buat muka kn.. oh ye.. hubby Ome jenis x bersuka sesak2 ye uols.. dia xsuka klu keadaan tu merimaskan dia.. comfirm! mukanya mcm cekodok.. huhu.. 

ehh ehhh.. sedapnya mengata suami plak ehh.. haippp!!! ampun ya En. Mijie.. tapi mmg hakikat kan.. kn.. nasib ada Juna.. hahaha.. dari ERL Putrajaya - KL Sentral (amik Monorail) - Bukit Bintang jalan kaki masuk Pavi.. round2 Pavi cari kedai Skechers.. tp sedey.. kasut yang Ome nak tade stok.. search N google.. masuk Parkson plak.. Juna kata kat situ ada Skechers.. round dari level 5 sampai level 3, x jumpa kasutnya.. mode Ome trus suam2 kuku.. keluar dari Pavi laju2 menghala ke Fahrenheit sebab katanya ada kedai Skechers.. laju2 meluru ke sana.. KLCC ada stok katanya.. tp nk ke KLCC malas.. lgpun Ome paling xsuka g KLCC tu.. xtau la kenapa.. boleh dikira dengan jari setahun tu brp kali jejakkan kaki ni kesana.. ehhh.. setahun skali pun blum tentu lah.. nasib la Fahrenheit tu sebelah je ngn Pavi kn.. masuk je dalam tu nampak kasut fav Ome ada.. tapi tanya saiz tinggal saiz 8.. hadoiii..  

the other choice..white & red.. cantik?
trus mood lagi down.. testing la jugak kasut saiz 8.. saiz 7 dh habes.. ehhh! ngammmm! mmg longgar sket.. tp blum pakai stokin kn.. ada 2 pilihan yang Ome suka.. yg warna satu lagi tu ada saiz 7.. tengok kat cermin mcm comel je.. tapi bila amik gambar dh mcm kasut mcdonald.. cehhh! atlast amik jgk la kasut kesukaanku ini.. saiz 8 ye uols.. hadoii.. mcm kaki gajah dah.. sabor je lah.. tp mmg promoter tu kata saiz 8 ni kecik sebenarnya.. kira saiz 8 tu sama mcm saiz 7.. ecehhhh.. pandai ye.. nk kasi hati Ome ni berbunga riang kembali lettew.. nasib mmg boleh pakai.. cumanya kena cari stokin yang tebal sket.. N yang bestnya En. hubby banker Ome hari tu.. yuhuu!!! terima kasih en. Hubby.. lebiu lahhh!!! hahaha..


ok tak? this is my fav colour! pinkkk! tp saiznya godang.. saiz 8.. hehe


Pink! im love it!
Lepas dah dapat apa yang dihajati, laju2 ke Sungai Wang.. Tempat fav en. Hubby plak.. Ome tau walaupun En. Hubby x suka shopink, tp dia suka jalan2 kat tempat fav dia.. cuci mata katanya.. nk2 kedai jam.. disebabkan 2,3 hari sblm tu dia dh kesana dengan geng2 dia, so, dia xbeli jam.. yg bestnya Ome dapat jam.. cumil! warna purple.. hehe.. oh ye..selain pink, purple ialah fav colour Ome jgk ye uols.. Juna pun tersampuk jgk beli jam.. GC.. cumil! baju raya xbeli lagi katanya.. beli jam raya dh lah.. haha..yg penting msg2 bw blk 2 barang.. En. Hubby beli stokin keje... Ome rs unfair kan, terus borong 5 helai baju kat PDI.. hahahaha.. baju melayu tak beli tahun ni.. sebab En. Hubby standby.. Juna pun dapat sepasang kasut.. kasut keje katanya.. Ome? dapat kasut raya (kononnny! puihhh.. kasut raya la sgt kn..hahaha) dan Jam purple! yeahh!
Misi persiapan untuk raya sebenarnya x tercapai pun.. lain yang dihajati, lain yg dibeli.. hahaha.. tp persiapan raya tahun ni mmg bersederhana saja.. x macam tahun sebelum tu.. baju raya Ome saje 10 pasang.. gara-gara beli kain byk2.. pastu simpan kain tu next year pny raya.. mau x jd sepoloh psg kn.. tp tahun ni Ome buat 2 pasang je baju kurung.. cukuplah.. dari xde langsung kn.. yg pntg raya pertama Ome raya kat sini.. gara-gara En. Mijie berkerja di pagi raya.. after 2 weeks, baru dpt balik Terengganu.. maaf ya org2 kampung.. tahun ni xdpt beraya di sana.. inshaAllah.. jmp selepas raya ya.. 

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. Peace! *dup dap dup dap dup dap dup dap.. lusa result sepenuhnya akan keluar.. nebesssssss!!! huhu.. daaaaaaaaa.. cau cin cauuu.. #kbye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...