19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 December 2013

~Hello 2014~

 
Helloooo World! arrgghhh!!!! Happy New Year!!!  2 penyanyi latar yang hebakk! hahaha.. #IchyOmeyna #BillyOmeyna #NellyOmeyna

Coretan Ikhlasku :-

Cabaran Hidup Telah Ku Tempuhi
Itulah Lumrah Kehidupan Sepanjang Tahun Ini
Segala Memori 2013  Telah Ku Lalui
Akan Ku Simpan Menjadi Kenangan Abadi

Siapa Aku Untuk Menidakkan TakdirNya
Siapa Aku Untuk Menyalahkan  TakdirNya
Semua Yang Berlaku Atas KehendakNya
Atas Takdir Yang Maha Esa
 
Ya Rahman Ya Rahim
Aku Bersyukur Kehadrat Mu
Aku Bersyukur Atas RezekiMu
Aku Bersyukur Atas Nikmatmu
Kerana Kaulah Tuhan Yang Maha Agong

Hello 2014!
Please be nice to me! 

Salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *Azam tahun baru??? Ntah.. selama hidup tak pernah ada azam.. tapi klu ditanya impian.. Impianku untuk menjadi wanita solehah baik di dunia mahupun di akhirat kelak.. tercapai kah impianku?? Moga ada sinar untukku.. ameenyarobalamin.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. selamat tinggal 2013! muaahhh!

let's fighting!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...