19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 March 2014

~Let It Go~

Assalamualaikum.. semalam satu dunia dikejutkan dengan berita yang telah disampaikan oleh PM Malaysia DS Najib.. sebak plak rasa hati ni semalam.. nak2 dgr salah seorang ibu kepada penumpang yang tengok PC semalam.. "makcik tak faham bahasa inggeris".. Allahurabi.. dah la dia dok sorang2 kat rumah tu.. ms DS Najib umum dia tak faham apa yang DS sampaikan.. call salah seorang pegawai berita dari Astro Awani.. tanya apa yang DS Najib sampaikan.. mula2 makcik tu mcm tak fhm jgk.. sebab pegawai berita pun seperti tak sampai hati nak maklumkan.. atlast makcik tu menangis teresak di talian.. Allah.. Allah.. Allah.. luluh hati.. cuba bygkn kte salah seorang waris warga penumpang... Ome rasa sebagai umat islam kita telah di ajar untuk menerima Qada' dan Qadar yang telah ditetapkan olehNya.. menipu la Ome kata selagi belum jumpa mayat atau kebenaran dari peristiwa ni, rasanya semuanya masih berharap semua penumpang dan ank kapal selamat.. apapun, kte semua berbalik la pada ajaran masing2.. terima dengan redha.. inshAAllah.. klu kata ianya telah pergi.. relakan pemergiannya.. semoga tenang disana wahai hamba2 Allah.. #alfatihah

Al-fatihah bagi yang beragama islam *sebak*
Walau dalam keadaan sebak semalam,  Ome juga terima berita gembira.. dari salah seorang dari adik Ome iaitu Angah Angelz.. alhamdulillah.. syukur kehadrat Allah SWT.. tiada yang hebat selainMU ya Rob.. Angah adik Ome aka sahabat baik Ome memaklumkan yang dia preggy.. Allahurabi.. besar sungguh kuasaMu ya Rob.. Im happy for u my dear.. jaga kandungan elok2 k.. jangan buat keje berat utk mula2 ni.. i know ukenduittt!.. tolong doakan turn along dan mijie ye yang.. inshAAllah.. Along percaya semua ketentuan yang telah ditetapkan olehNya mesti ada hikmah di sebalik apa yang telah tercatit sedari luh mahfuz.. apapun, again.. congrats my dear Angah.. yeahhh! dapat anak buah lagi.. yabedabeduuu.. #hugs

congrats my dear angah.. cumei! jaga adik along k.. *hugs*
salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *i get another gift from my lovely Juna.. tq yayang.. katanya sbb jaga dia sakit hari tu.. puihhh! ko xpyh nk repay sgt la.. aku bagi tamparan buaya  baru tau.. hahaha.. anyway, tqsm.. i love red!!! merah itu seksi.. hahaha *krek krek kreK* #kbye
if u never know me dont judge me.. if u want to be friend with me please learn how to be a good friend.. otherwise, i kick u out of my life.. aummmm!
 Let It Go.. He knew the best for us.. TQ Allah..
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...