19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 April 2014

~Kedai Mamak Pun Tak Dapat Der~

Assalamualaikum... eeeeeooo (teletubbies).. ehhh.. hari ni takmo gosip.. just nak sharing.. 




sweetness sgtt kan.. alololo.. oh ye.. hari ni start puasa ganti.. klu berjaya ada 4 days to go.. the problem is sejak tengok air suam ibarat tengok air tembikai laici ais, Ome ada masalah kehausan yang sgt kronik.. seriously.. semalam Ome terpaksa batalkan hasrat puasa.. sebab tak tahan tengok air suam kat atas meja berderet2.. padahal baru jam 8 pagi.. klu tak makan Ome tahan lagi dikkk non.. tapi haus Tuhan je yang tau.. memang pantang nampak air putih skg ni.. klu dulu 1 liter air mineral tu pun susah nak habes.. tp sjk mengamalkan hidup sihat ni mmg air putih menjadi kawan sahabat Ome.. huhuhu.. 

Salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *keep calm and dont disturb others life.. go live ur own  life la.. haishhh.. #kbye

comel pulak tengok menatang ni.. fav channel Ome suatu ketika dahulu.. Ome suka si Po! sbb dia yang paling kecik.. dia yang paling comel.. eeeoooo.. ngeh3x..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...