19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 April 2014

~Kepochis~

Hollaa.. Assalamualaikum.. hehehe.. hari ni hari jumaat!!! bila hari jumaat masing-masing akan senyum sampai ke telinga.. ini menandakan esok cuti!!! yeahhh.. 


tengahari tadi sempat lari2 anak ke Alamanda.. hp tu asyik la berbunyi sebab 3 orang sahabat dari Poly Ome ni.. sesuai dengan whatsapp group.. Kepochis.. tapi lepas tu ditukarkan menjadi "say No to ...by"..  klu pandai sila isi tempat kosong.. hahaha.. #ideadarilis

 bila dah bertemu mata seme jadi sepet.. terima je la kenyataan.. masing2 mata ank cina..
ohhh ooo.. klu dh kepochi bertemu haruslah bila balik ofis masing2 bahu berat sebelah.. kah kah kah.. kiri atau kanan.. lu pk la sendiri.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAN MADU LEBAH.. peace! *sis mira, baby bet, manja lis.. terima kasih atas lunch date hari ni.. semoga ukhwah yang dibina berkekalan hingga akhir hayat.. adik Ome lap lap uols 4eva.. hahaha.. daaaaaaaaaaaa... #Kbye


9 comments:

Lisz said...

omaiii manja lis..tumbuk kang..geli hoii..uolsss iolss suka lagu tu..mihmihmih

Nanis Rajuna said...

Lagu ko tak bole blah...

OmeAnat Aminuddin said...

hahaha.. best kan? aku tau ko suka.. hahaha..

Nanis Rajuna said...

ssssyyyyyy...

OmeAnat Aminuddin said...

manja lis (aku nk cirit bila sebut.. hahaha).. bleh la geng ngn juna ni.. ntah hape dia suka sgt lagu tu pun aku tak tau.. hahaha..

Lisz said...

geli la geli tau..tampa kang dok manja manja lis plak..

lagu tu best la..ko ni..orang yg nk claim royalti mmg gini..citarasa sama..

hahaha

Nanis Rajuna said...

Lisz....jom karok....
bley goyang goyang mikropon... hahaha

Lisz said...

moh la juna..kita nyanyi lagu ni..okeh?? hahaha

nanti aku nk pkai baju yg tulih dilarang puihhhh kat aku..hahah *bertabah la omeyna*

OmeAnat Aminuddin said...

hahaha.. *emoticon tumbuk* wahh.. dah ada geng nampak.. main kasar ni.. ngeh3x.. pedulik!!! aku nak pakai baju yang ada tulisan "manja lis bff zubby" balik ni jgk aku suh laki aku buat.. hahaha.. lalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...