19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 April 2014

~OOTD~

Hollaa.. Assalamualaikum.. uols tau maksud OOTD? selalu orang akan letak caption kat insta twitter fb dorang #OOTD .. hah!! Ome pun xtau sebenarnya.. hari tu juna ada tanya.. bila ome letak caption #OOTD .. pastu dia tnnya OOTD tu apa.. dengan confidentnya Ome jawab Outfit Of The Day.. betol ke?? hahaha.. whatever!

#selfiebukanselfish
Hari ni OOTD Ome ala-ala berangan nak jadi pegawai .. sejak boleh pakai seluar slack ke pejabat ni, mmg klu bleh hari2 nak pakai seluar.. nak-nak Ome bawa motor g keje.. lagi senang nk merempit kan..  Orang kata berangan tu tak salah.. mana tau one day Ome dapat jadi pegawai tadbir diplomatik.. who knows rite.. pray 4 me.. inshAAllah.. bak kata lis.. in the making..  klu ada rezeki panjang umur mana tau angan-angan boleh jadi kenyataan.. ye dok? tak salah kan berangan? ok! nak tarik aura2 positif sket.. bleh la.. bleh laa.. hihihi.. oh ye.. terima kasih juna sebab bagi seluar slack ni..  seluar lama dia kata xbleh pakai sebab tang peha tu besar utk dia.. sesuai sgt dgn me yang peha mcm anak gajah.. puihhh.. huhuhu..

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! saya hanya setiausaha pejabat di bawah kementerian di jabatan kerajaan.. walaupun hanya setiausaha pejabat tapi kerja saya bukan mengangkang mcm orang lain fikirkan.. baik buruk sesuatu pekerjaan, itu punca rezeki.. alhamdulillah.. #kbye





6 comments:

Lisz said...

nak minta royalti la gini..mana2 entry ko sure ada nama aku or juna..hahaha nk pakat dgn juna la gini minta royalti sorang sikit..haahahahah

OmeAnat Aminuddin said...

royalti??? puihhh.. hahaha.. *emoticon jari lentik kuku pink* lalalala

Nanis Rajuna said...

SAYA SOKONG!!!!!
Dedau dada bila baca ada nama kite...

OmeAnat Aminuddin said...

dedau la sgttt.. puihh!!!

Lisz said...

haha bila agak2 bole bank in royalti tu kak? mihmihmih..

OmeAnat Aminuddin said...

*carik2 bulu kamben* nah.. 10 helai bulu kamben.. ke ko nak bulu lain??? hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...