19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 August 2014

~Raya BKP 2014~

Hollaaa.. Selamat Pagi Uols. Assalamualaikum.. Hari ni dh hari rabu.. kejap je rasa masa berlalu.. rs mcm semalam panjat bukit bukau.. Sabtu ni bakal memanjat lagi bukit bukau.. tgk Abg Sha update status.. '' Pilot 1 & Sweeper dah ready... Anda bagaimana??? 4 Highlands Endurance with U &I R bikers within 20 hrs''.. what?? 20 jam??? 12 jam tu pun dh kematu muntot dibuatnya.. perghh.. ada tak senaman yang boleh mengentalkan otot2 muntot ni?? klu ada habaq mai kat Ome.. nk get ready.. huhu.. 


Anyway, hari ni nk story mory psl Raya BKP semalam.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. makanan pun byk tak habis.. semua pakat bawa balik tapau.. main course Ome tak usik semalam.. dok bedal aiskrim goyang.. walaweii.. jakun sgt rs.. dok tengok adik tu dok goyang2kn aiskrim tu.. mcm2 perisa Ome bedal.. Ome rs ada 5 batang aiskrim Ome dok balun.. benda lain makan cuit2 je.. tak lalu.. takde selera.. mungkin terlalu byk sgt makanan sampai tak tau nk makan apa.. atlast lemang dan rendang je yang menjadi pilihan.. rojak buah sikit.. buah2an sikit.. kek batik sikit.. air kelapa 2 gelas.. enough! #dietkelaut

Meriah Bak Angg..
Warga BKP.. ni je yang sempat selfie bersama.. huhu..
Plan hari ni nk sambung puasa.. pun tak jadi jgk.. insyAAllah.. esk Ome start sambung puasa balik.. mudah2an diberikan kekuatan untuk berpuasa.. 6 hari lagi nk hadap uols.. takmo jd mcm tahun lepas.. ni pun fidyah tak byr lagi.. malas sungguh nk g pusat zakat.. hopefully bleh settlekan dalam masa terdekat.. insyAAllah.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. PEACE! * Im glad u had found the new one.. good luck.. take care.. and have a blast day.. daaaaaaaaaaaaaaa.. #Kbye



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...