19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 August 2014

~RIP Sunkiss~

Assalamualaikum.. Hollaa.. Weekend yang sgt padat! dpt g raya sebuah rumah je setiap hari.. aktiviti hari sabtu tergendala.. dapat selesaikan urusan Chinta je.. siapa Chinta??? ooo..kesayangan En. Hubby Ome.. Chinta perlu di service.. n yg buat aktiviti tergendala gara-gara Chinta.. service untuk yang ke 50k .. major service hokay.. dr jam 11 pg smpai jam 3 ptg baru settled! Lepas tu bawa plak Chinta g tukar stokin baru..  sabar ye En. Hubby.. lepas2 raya ni plak kan Chinta ni mcm2 hal.. nasib 2 belah je dpn je botak.. klu empat2 stokin koyak rabak mmg botakkk terus pale En. Hubby Ome kot.. ngeh3x..

pic tade kena mengena ngn Chinta.. gambar perhiasan semata2.. peace!

oooyye.. Dalam kesibukan Ome selesaikan urusan Chinta.. ptg tu Ome perasan Sunkiss tade.. Naluri En. Hubby ternyata sahih lagi membenarkan.. ketuk2 umah jiran, jiran bgtau suami dia terlanggar Sunkiss.. Allahurabi.. luluhnya hati Ome.. walaupun Sunkiss dan Sunny hanya kucing straycat yang Ome bela.. tp sayangnya pd dorang dh mcm anak2 bulus Ome sndiri.. kat dpn jiran Ome tu jgk tersedu sedan dibuatnya.. Dengan jiran2 Ome tu skali nanges beregu.. Nak wat mcm mana.. Tak salahkan pun jiran Ome tu.. Cuma terkilan sebab hari tu Ome tak sempat pun nk hadap budak2 tu.. terngiang2 petang sebelum kejadian Ome main cak-cak dengan Sunkiss.. terasa sgt sebab Sunkiss ni lebih lincah lebih noti dari Sunny.. dia la tempat Ome lepaskan geram sebab dpt gomol kaw kaw punya.. dia bleh wat bedekkk je klu Ome dok gomol dia.. Mummy redha sunkiss.. Cuma mummy kesian kat Sunny.. Asyik la nginyau cari Sunkiss.. luluh hati mummy tgk Sunny dok la cari Sunkiss.. skg ni dia dh tade kwn tempat bergurau.. Sunny lebih manja lately sejak Sunkiss dh tade.. takpe Sunkiss.. Mummy akan jaga Sunny elok2 na.. and mummy rs ur mom Si Sentil dh pregnant blk Sunkiss.. boleh??? jeng jeng jeng.. hopefully klu keluar biarlah sebijik mcm Sunkiss.. Mummy rindu Sunkiss.. RIP sayang mummy..

RIP Sunkiss.. Mummy gonna miss U..
Hello.. Saya Sunny.. budak makin manja sejak abangnya tade.. sayaang dia ketat2

Salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! * rinduuuu ooo nk ride.. layan corner best jgk ni.. ermm.. adik Ome kata join geng2 dia.. boleh?? adik kakak sama naik.. En. Hubby.. sila bersabar.. tunggu Apirilia keluar kte kasi lenjan together2 k.. bolehh? #kbye


OOTD hari ini.. SecretaryKu seorang rider.. ibarat cucur kodok rangup diluar lembut di dalam seperti donut.. bahaha.. ehh.. rs mcm boleh buat tajuk novel..keh keh keh..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...