19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 October 2014

~Sambut Menantu #Throwback~

Hollaaa.. Hari ni up lagi story mory.. Disebabkan hari ni bos cuti.. So, ada masa sikit nak ontok2.. tau ontok2 tu ape? cari dalam kamus dewan bahasa dan pustaka muka surat 152 baris ke 69.. hahaha.. *pok pale sendiri*.. tade.. tade.. Ome sendiri tak tau mana datangnya perkataan ni.. hehe.. :D

terasa kekurangan disitu kan kan.. hmmm.. time ni En Hubby balik rumah sekejap.. hantar kakak ipar yang nak balik ke Terengganu.. terpaksa la berlakon jadi anak dara sekejap.. puihhh! dara la sangat.. #kbye

Story mory hari ni tentang sambut menantu.. yeahh! alhamdulillah.. selesai urusan kami sekeluarga.. alhamdulillah.. Majlis Sambut Menantu sebelah lelaki telah selesai.. Ome sekeluarga nak ucapkan ribuan terima kasih yang hadir memeriahkan majlis ni.. mana yang tidak dijemput tu.. mohon maaf dari hujung rambut hingga tumit kaki ya.. sebab mungkin terlepas pandang untuk jemput kawan2 yang mengenali Ome.. kalau ada kekurangan sepanjang majlis tersebut.. kami sekeluarga ingin memohon maaf.. apapun, terima kasih kerana sudi menghadirkan diri.. khamsahamnida.. 

selfie with love.. luv them ketat2!
Angelz in the house.. yeah! time ni semua berkumpul.. walaupun hanya sekejap je dapat berkumpul.. but we r so happy.. bila la dapat berkumpul mcm ni lagi.. rinduuuu nk hang out dengan angelz.. rindu nak buat aktiviti2 bujang dengan angelz.. winduuuuuuuuu sgt2..

Alhamdulillah.. selesai urusan yang ditunggu-tunggu.. En. Aminuddin dan Puan Zaharah boleh tarik nafas lega sebab ke4 anak-anaknya telah pun menukarkan status dari bujang kepada berkahwin.. syukur kehadrat Allah SWT.. ibu ayah dah boleh tarik nafas lega.. so, dorang boleh enjoy!!!  skrg ni mereka hanya perlu melihat cucu-cucu membesar.. insyAAllah dipanjangkan umur, mana tau dorang boleh lihat cucu dorang ke jinjang pelamin plak kn.. mcm atok Ome.. alhamdulillah.. masih mampu melihat cucut lahir ke dunia.. 5 generasi.. can u imagine? Ome dh ada cucu.. aiggooo.. anak buah pertama sebelah ibu Ome dh ada baby girl.. nak panggil Ome apa?? ermmm.. kena pk kn satu nama yang sesuai.. tamo nenek.. takmo tok mama.. how about nanny? oemjiii.. namo namo.. ehhh.. mama sudeyyy.. tak peduli.. takmo ada word nanny tu.. tamo..tamo.. hahaha.. *pok pale lagi*

Pengantin bersama tetamu.. alhamdulillah.. syukur.. Majlis berjalan dengan lancar.. boleh dikatakan majoriti saudara mara dari Selangor dan Johor datang meraikan pengantin.. syukur..

salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace! *i think i need some short vacation sebelum my long vacation on November.. where my next destination? OTB? hiking? menyelam didasar laut? berenang kuak lentang? feeling2 di hutan hujan tropika? ermmmm.. #kbye

selfie lebih mulia dari selfish.. jadi saya memilih selfie.. #kbye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...