19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 August 2015

~JANGAN JATUH (FJ)~



Bila tengok Fynn Jamal dan keluarga kecilnya.. Me percaya.. setiap apa yang Allah tentukan pasti ada hikmah disebaliknya.. walau anaknya bukan berasal dari dalam perut nya.. tapi kalau tengok muka Juna, seakan-akan sama kan.. e2lah kuasa yang Maha Esa.. siapa kita nak pertikaikan takdirNya.. siapa kita nak merendah-rendahkan orang lain hanya kerana belum dikurniakan cahaya mata? mandul? perkataan yang Me xkan lupa sampai bila-bila.. caci la.. maki la.. sepak terajang la.. tapi kalau perkataan mandul tu keluar untuk wanita yang tidak berkemampuan melahirkan zuriat darinya... tau tak apa prasaannya? 


Demmit! kalau anak tu boleh dijual beli dengan Tuhan.. kalau la anak itu boleh terjadi seperti kilang pemprosesan..  hari ni buat esok jadi.. kalau la anak itu terjadinya dari masakan.. alangkah indahnya kan.. tapiii.. apa hak kita nak pertikaikannya??? nikmat apa yang kita nak dustakan sehingga tidak nampak segala nikmat yang telah DIA berikan? in shaa Allah.. soon.. one find day.. kalau bukan dari darah dagingg me sendiri.. me percaya.. rezeki anak itu akan tiba jua.. #matamasukhabuk



Allah tahu apa yang terbaik.. I trust HIM.. kalau bukan di dunia.. Ome percaya dia  menunggu di Syurga.. salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!!! * Ingat ya.. ada adik perempuan kan? dah nak kahwin kan? kalau adik tu tidak diberikan zuriat.. jangan kata Allah Tak Payung.. sekian.. bercakap guna akal.. bukan ikut perasaan.. #kbye


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...