19 August 2006

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 March 2016

~POWER OF BESTFRIEND~

Selamat Hari Setiausaha!!!!
chia chia chia!!!

Hollaaa.. Assalamualaikum.. Taaaraaa!!! Hari ni nak selfie sikit.. Walaupun bukan Hari Setiausaha, walaupun Me dah mok mok (nanges tepi bucu katil).. Walaupun pagi-pagi dapat message yang menyakitkan dan menyempitkan sanubari.. ADE ME KESAH????? Pfffttt..

Keep Calm and Smiling Omenat!!!!
Allah Maha Mengetahui..
Dialah sebaik-baik perancang.. Terima kasih Allah :D

Sebenar-benarnya Me nak story mory pasal kejutan dari sahabat-sahabat ting tong Me.. al-kisahnya, kelmarin me rasa down sangat.. perasaan yang dah lama Me pendam bertahun-tahun.. perasaan yang sudah lama Me tak rasa.. perasaan yang Allah sahaja yang tahu.. jadi, disebabkan rasa down tu, terjadilah kisah tacing menggila dibuatnya hari ini.. Dikala bowdigat berada di kejauhan.. agaknya dua orang manusia ni yang dinamakan sahabat ni, mainkan peranan 'bowdigat' sementara bowdigat Me berada jauh nun di sana.. Allahuakhbar.. Patut la semalam beriya benar tanya alamat ofis.. konon-konon bos nak tau katanya ye, Puan Shazila Norbati Binti Zaini!!! yang sorang ni lagi plak dok puji-puji Me pagi-pagi.. cistat betul, Siti Zuriha Binti Marzuki !!! nasib baik ME tak nanges guling-guling depan brader macho tadi tau.. hahahatuih!! #hugsketatketat

Bowdigat!!! Bety dan Rynn Hantar Cekelat!!! Me tacing!

Anyway, thank you korang.. thank you Bet! Thank you Rynn!! Allah sahaja yang dapat balas kebaikan kalian.. Aku tau, aku jenis manusia yang jarang nak kongsi perasaan aku pada korang.. Bukan aku tak mahu.. Bila korang tanya, baru aku jawab kan.. Sorry ye korang.. Bukan aku tak mempercayai korang.. Tapi kadang-kadang aku fikir, masalah dan tanggungjawab korang lagi besar dari aku.. kadang-kadang aku fikir, aku ni kuat.. hakikatnya.. nan hadoo!!! almaklumlah.. hati sebesar fishball belah doblas.. Terima kasih korang.. Terima kasih hantar bunga cekelat ni.. Aku tau, korang memang kawan/ teman/ sahabat yang terbaikk!!!.. Terima kasih tau!!! sayang korang dunia akhirat!!!! Semoga Allah yang dapat membalas kebaikan korang.. lebiuhhhhh !!!! muahhh cikedddd.. 


video


Salam sayang teramat sayang.. KEGEMBIRAAN MADU LEBAH.. peace!!!! * DONT WORRY, ALLAH IS NEVER BLIND TO YOUR TEARS. NEVER DEAF TO YOUR PRAYERS AND NEVER SILENT TO YOUR PAIN. HE SEES, HE HEARS AND HE'S NEVER TOO FAR.. #Assalamualaikum






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...